Gregers Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 tja.. snatch og lock stock and two smoking barrels er jo begge ganske morsomme. Dum dummere ler jeg også av. Bruce Almighty hadde noen fine scener. Back to the future-serien var jo og litt morsom. Det var det jeg kom på i farta Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Det som er morsomt med The Green Mile er Wild Bill spillt av Sam Rockwell. Jeg pisser på meg selv av at det syke han finner på. Ja! Det beste var vel når han spiste en kake og spyttet den i trynet på han vakten : Endret 22. august 2004 av Equerm Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 1. Kung Pow - Enter the fist 2. Monty Python's Life of Brian 3. Monty Python's Holy Grail 4. South Park - Bigger, Longer and Uncut 5. Dum og Dummere. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ikke nødvendigvis i denne rekkefølgen: -Hot Shots -Hot Shots 2 -Ace Ventura -Ace Ventura 2 -Bruce Allmighty Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) *glem det * Endret 28. august 2004 av asad Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 -Hot shot 2 -Eight legged freaks -De grønne slakterne -I kina spiser de hund -Bruce almighty :!: Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 1. american pie 1 2. anger management 3. ace ventura pet detective 4. deuce bigalow 5. jeg, meg og irene Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Freddie Got Fingered :!: Not Another Teen Movie :!: Happy Gilmoore :!: Meet The Parents :!: Me Myself And Irene :!: Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 -Hot shot 2-Eight legged freaks -De grønne slakterne -I kina spiser de hund -Bruce almighty :!: I kina spiser de hund går på tv i kveld! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvilken kanal da? hvilket klokkeslett Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Dette er noen morsomme filmer jeg kom på i farten: * Dum og Dummere * Dum og Dummerere (filmen hvor Lloyd og Harry først treffes) * Kung Pow * Happy Gilmore * Braindead :!: Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Her er listen min for øyeblikket: - Life Of Brian - Shrek 2 - Dum og Dummere - OJ ute på prøve Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) 1. Kung Pow - Enter the fist2. Monty Python's Life of Brian 3. Monty Python's Holy Grail 4. South Park - Bigger, Longer and Uncut 5. Dum og Dummere. Satan! Akurat de samme filmene som meg! Du har god smak du Jeg vill skifte litt på rekkefølgen jeg da: 1. Monty Python's The Holy Grail 2. Kung Pow 3. Monty Python's Life of Brian 4. Dum og Dummere 5. South Park - Bigger, Longer and Uncut Endret 2. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) 1. Half Baked 2. Dude Wheres My Car 3. Freddy Got Fingered 4. Bruce Allmighty 5. Naken Er mange fler, gleder meg til å se Cheech & Chong filmene mine. Da blir det sikkert litt forandringer i lista. Endret 13. september 2004 av [ergo] Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Monty Python - And The Holy Grail Gammle menn i nye biler Braindead Snatch Kopps Vanskeligt å plukke ut 5 morsomste filmene, men etter eit par døgns vurdering så får ein no fram enn liste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ' date='13/09/2004 : 20:41'] 1. Half Baked There's a man in the bushes; does he have a gun? I don't know, man! Red team GO, red team GO! Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Braindead Er det den splatterfilmen som Peter Jackson har laget? I så fall, morsomt når han duden går amok med gressklipperen. :!: Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Dum og dummere (Jeg ler bare jeg ser bakpå coveret) Computer boy (Amatør Matrix-parodi. Varer nesten en hel time, og mange av scenen er filmet på samme steder som originalen. Vet ikke om den fortsatt finnes på nett) Army of Darkness (Kongen av one-liners) Tja.... de to neste plassene deles av ganske mange filmer som er vanskelig å rangere innbyrdes. Edit: Computer Boy info på IMDB Se Computer Boy her på ifilm.com Endret 15. september 2004 av JBlack Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Er det den splatterfilmen som Peter Jackson har laget? I så fall, morsomt når han duden går amok med gressklipperen. Er nok det ja. genialt morosam film. Bad taste og Meet the feebles er jo og geinale Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Vanskelig å nevne kun fem morsomme filmer, but here goes; The Big Lebowski Pulp Fiction Snatch Lock, Stock and Two Smoking Barrels Secret Window - Johnny Depp har flere gullkorn her, men det var bare jeg som lo av de. Vennene mine så bare rart på meg. Endret 15. september 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå