Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 -Monty Python - The Life Of A Brain -Monty Python - And The Holy Grail -Van The Man er jo en klassiker -The School Of Rock -Creepshow 1 og 2 Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) I tilfeldig rekkefølge: A Shot in the Dark (1964) The Return of the Pink Panther (1975) The Pink Panther Strikes Again (1976) The Revenge of the Pink Panther (1978) Kikujiro no natsu (1999) Kunne sikkert nevnt noen andre filmer, men disse var de første jeg tenkte på når det er snakk om bra komedie. EDIT: Byttet ut en likevel. Endret 21. august 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Toy story I og II Shrek I Det finnes mange geniale fimer der ute. Det meste av Pixar er jo elendig morsomt.Brødrene dahl(dal?) som har morsomme repikker som man må tenke på får å fatte og som man ikke skjønner før neste dag.Kanoen heter Elvegis,da tigris var en norsk kar sin flåte. Lenke til kommentar
mago Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) HER er de 5 morsomste filmene Endret 21. august 2004 av mago Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 -The Green Mile Syntes du den er MORSOM?? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 -The Green Mile Syntes du den er MORSOM?? WTF! Den er jo nestel litt trist den.. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 -The Green Mile Syntes du den er MORSOM?? Nokon må ha litt problem for å syns den er morsom.. Iallefall anna humor enn eg har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 -The Green Mile Syntes du den er MORSOM?? Nesten alle filmer har comic reliefs og jeg vet at ZoDiAc både ler og gråter av The Green Mile. Pulp Fiction er da vitterlig ikke en komedie heller. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Tror ikke dette er så langt unna 1. Young Frankenstein 2. Animal House 3. Blues Brothers 4. Ferris Bueller's Day Off 5. Broken Lizard's - Super Troopers Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 -The Green Mile Syntes du den er MORSOM?? Nesten alle filmer har comic reliefs og jeg vet at ZoDiAc både ler og gråter av The Green Mile. Pulp Fiction er da vitterlig ikke en komedie heller. Det er da vitterlig ikke Evil Dead 2 heller. Greit, den har et par komiske scener, men den er langt ifra en komedie. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Til tross for at den ikke kom med på listen, har Pulp Fiction en av de morsomste scenene i en film, noensinne... Når Travolta skyter LaMarr som er i baksetet.. Hele kaoset etter det er bare genialt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg kan jo innrømme at jeg ledde godt på Titanic når noen folk ramlet ned fra bakdelen av skipet og traff et rekkverk. I'm so evil! Endret 21. august 2004 av Equerm Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 -The Green Mile Syntes du den er MORSOM?? WTF! Den er jo nestel litt trist den.. Den er ganske trist ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg kan jo innrømme at jeg ledde godt på Titanic når noen folk ramlet ned fra bakdelen av skipet og traff et rekkverk. I'm so evil! Hah! Jeg visste jeg ikke var alene om det! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 * Ace Ventura 2 (1'ern var god den også, men likte 2'ern best) * Dum Og Dummere * Svidd Neger * Braindead * Naked Gun 1 Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Super Troopers er tidenes morsomste film, ingen over ingen ved siden av. Amen, AndersT2! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg kan jo innrømme at jeg ledde godt på Titanic når noen folk ramlet ned fra bakdelen av skipet og traff et rekkverk. I'm so evil! Hah! Jeg visste jeg ikke var alene om det! Det var ganske morsomt, ja! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg kan jo innrømme at jeg ledde godt på Titanic når noen folk ramlet ned fra bakdelen av skipet og traff et rekkverk. I'm so evil! Hah! Jeg visste jeg ikke var alene om det! Det var ganske morsomt, ja! Hah, var nesten sikker på at noen ville svare på den! Jeg husker at tante så stygt på meg når han fyren mistet taket og falt :!: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 -The Green Mile Syntes du den er MORSOM?? Nesten alle filmer har comic reliefs og jeg vet at ZoDiAc både ler og gråter av The Green Mile. Pulp Fiction er da vitterlig ikke en komedie heller. Akkurat... Det som er morsomt med The Green Mile er Wild Bill spillt av Sam Rockwell. Jeg pisser på meg selv av at det syke han finner på. Men på slutten... Da kommer tårene. Er jo Thomas Newman som har musikken så det skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå