Rotex Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Heisann! Er ny her. Jeg har et problem, msn'en min vil ikke funke, det kommer opp at brukernavnet er feil, eller at jeg ikke er koblet til internett, men det er jeg jo. Grunnen til at jeg vet at jeg er koblet til internett er jo det at jeg faktisk er det! Jeg legger jo inn her sant. :!: Dette med passord og brukernavn er jeg også bombe sikker på, grunnen til det erat jeg har en bærbar pc hvor msn fungerer. En nettverkskabel er koblet fra, kan det ha noe med saken å gjøre? Håper noen kan hjelpe. Mvh Rotex Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Heisann! Er ny her. Jeg har et problem, msn'en min vil ikke funke, det kommer opp at brukernavnet er feil, eller at jeg ikke er koblet til internett, men det er jeg jo. Grunnen til at jeg vet at jeg er koblet til internett er jo det at jeg faktisk er det! Jeg legger jo inn her sant. :!: Dette med passord og brukernavn er jeg også bombe sikker på, grunnen til det erat jeg har en bærbar pc hvor msn fungerer. En nettverkskabel er koblet fra, kan det ha noe med saken å gjøre? Håper noen kan hjelpe. Mvh Rotex Velkommen til forumet. Hva mener du med at en nettverkskabel er koblet fra? XenZor Lenke til kommentar
Rotex Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Nei, jeg har en nettverkskabel koblet fra, men det er sikkert ikke feilen, noen som har tips? Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvis internett funker da er det sikkert ikke den kabelen nei Er du heeeelt bombesikker på at du har riktig passord/brukernavn? Mulgheten for å teste enn annen påloggingsbruker...? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Heisann Rotex. Bruker du Internett Explorer av microsoft til nettlesar ? Om du ikkje gjer dette, så kan det hende du må stille inn noko der.. Gå inn i IE og opna ei ny side, foreksempe http://www.hw.no/ og om eit vindauga kommer opp der det står "tilkobling (something), så må du trykke "prøv på nytt"" så skal det straks virke :-) Om ikkje, så har eg forklart feil Lenke til kommentar
Rotex Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 100 prosent sikker! Skriver akkurat samme på den andre pc'en som sagt, der funker det! HÅÅÅPER noen kan hjelpe altså! :!: trenger det. Lenke til kommentar
Rotex Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Heisann Rotex. Bruker du Internett Explorer av microsoft til nettlesar ? Om du ikkje gjer dette, så kan det hende du må stille inn noko der.. Gå inn i IE og opna ei ny side, foreksempe http://www.hw.no/ og om eit vindauga kommer opp der det står "tilkobling (something), så må du trykke "prøv på nytt"" så skal det straks virke :-) Om ikkje, så har eg forklart feil Beklager, men skjønte ikke helt hva du mente!? Lenke til kommentar
alos Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 test om du får logget inn her: http://webmessenger.msn.com , gjør du det så er det noe galt med din installasjon av msn lokat på maskinen. Får du feil brukernavn og passord så er har du glemt hva det egentlig er.. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hehe, ok.. Det eg meinte var at du skal opna Internett Explorer Og gå inn på ei sida.. Har tidlegare erfart at internett explorer ikkje har trudd det var tilgangt til internett, derfor berre stoppa MSN osv.. (Flittig brukar av opera..) Lenke til kommentar
Rotex Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Niks. Funker ikke å logge inn, men jeg har slettet hele msn flere ganger, lastet ned nytt, men det har ikke funket. kult å se at folk gir svar så fort å virkelig prøver å hjelpe! Keep up the good work! Noe annet som kan hjelpe? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Firewall som sperrer MSN? Er windows Messenger aktiv? XenZor Lenke til kommentar
Polarbastard/Reserve Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 En nettverkskabel er koblet fra, kan det ha noe med saken å gjøre? Det betyr at du har et nettverkskort innstallert i maskinen som ikke er i bruk. Tipper på at det er integrert i HK. Jeg ser det samme på oppgavelinjen når jeg ikke bruker nettverkskortet. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Bruker du den innebygde firewallen i XP? Dette kan ha noe med saken å gjøre.. Ikke sikker men. Lenke til kommentar
Rotex Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Bruker Norton. Men kan det ha noe åsi om jeg aktiverer den nettverkskabelen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kan du gi den eksakte feilmeldingen her? MSN pleier å gi to forskjellige feilmeldinger - en hvis MSN ikke kommer på nett, og en hvis det er feil passord/brukernavn. Lenke til kommentar
Rotex Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Det står at jeg ikke kan logge på grunnet passord feil eller ikke tilkobling til nett. Det står begge deler. Lenke til kommentar
Rotex Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Har prøvd å reparere MSN å laste ned nytt. Men samme melding kommer opp, her er meldingen. Msn Messenger: Beklager, vi kunne ikke logge deg på. Pålogggingsnavnet, finnes ikke, eller passordet er feil. Hvis du har glemt passordet, klikker du hjelp i hovedvinduet for Messenger og deretter Emner i hjelp for å få innstruksjoner om tilbakestilling av passord. 0X81000303 Endret 18. august 2004 av Rotex Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Funker det om du skrur av firewallen? XenZor Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ok. Den feilmeldingen tilsier at du ikke har riktig passord/brukernavn. Prøv å resette passordet, eller lag deg en ny msn-konto. Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hei jeg har samme problemet på en av maskinene her hjemme. Får den feilmeldingen som du skriver uansett hvilken bruker jeg kobler til med. Her sjekket passordet og brukernavn flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå