Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN problemer her

Anbefalte innlegg

Heisann! Er ny her. :yes:

Jeg har et problem, msn'en min vil ikke funke, det kommer opp at brukernavnet er feil, eller at jeg ikke er koblet til internett, men det er jeg jo. Grunnen til at jeg vet at jeg er koblet til internett er jo det at jeg faktisk er det! Jeg legger jo inn her sant. :!:

Dette med passord og brukernavn er jeg også bombe sikker på, grunnen til det erat jeg har en bærbar pc hvor msn fungerer. En nettverkskabel er koblet fra, kan det ha noe med saken å gjøre? Håper noen kan hjelpe.

Mvh Rotex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann! Er ny her. :yes:

Jeg har et problem, msn'en min vil ikke funke, det kommer opp at brukernavnet er feil, eller at jeg ikke er koblet til internett, men det er jeg jo. Grunnen til at jeg vet at jeg er koblet til internett er jo det at jeg faktisk er det! Jeg legger jo inn her sant. :!:

Dette med passord og brukernavn er jeg også bombe sikker på, grunnen til det erat jeg har en bærbar pc hvor msn fungerer. En nettverkskabel er koblet fra, kan det ha noe med saken å gjøre? Håper noen kan hjelpe.

Mvh Rotex

Velkommen til forumet. :)

Hva mener du med at en nettverkskabel er koblet fra?

XenZor

Lenke til kommentar

Heisann Rotex.

Bruker du Internett Explorer av microsoft til nettlesar ?

Om du ikkje gjer dette, så kan det hende du må stille inn noko der.. Gå inn i IE og opna ei ny side, foreksempe http://www.hw.no/ og om eit vindauga kommer opp der det står "tilkobling (something), så må du trykke "prøv på nytt"" så skal det straks virke :-)

Om ikkje, så har eg forklart feil :p

Lenke til kommentar
Heisann Rotex.

Bruker du Internett Explorer av microsoft til nettlesar ?

Om du ikkje gjer dette, så kan det hende du må stille inn noko der.. Gå inn i IE og opna ei ny side, foreksempe http://www.hw.no/ og om eit vindauga kommer opp der det står "tilkobling (something), så må du trykke "prøv på nytt"" så skal det straks virke :-)

Om ikkje, så har eg forklart feil :p

Beklager, men skjønte ikke helt hva du mente!? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Niks. Funker ikke å logge inn, men jeg har slettet hele msn flere ganger, lastet ned nytt, men det har ikke funket. :no: kult å se at folk gir svar så fort å virkelig prøver å hjelpe! Keep up the good work! :D

Noe annet som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Har prøvd å reparere MSN å laste ned nytt. Men samme melding kommer opp, her er meldingen.

Msn Messenger: Beklager, vi kunne ikke logge deg på. Pålogggingsnavnet, finnes ikke, eller passordet er feil.

Hvis du har glemt passordet, klikker du hjelp i hovedvinduet for Messenger og deretter Emner i hjelp for å få innstruksjoner om tilbakestilling av passord. 0X81000303

Endret av Rotex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...