Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Doom3 på Elkjop.no

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen her som bestilte Doom3 på elkjop.no før 13/8 eller rundt da? Og er det noen som har fått spillet?

Jeg postet en tråd her, men siden de som har spillet oppholder seg i denne kategorien, tenkte jeg å spørre her.

Saken er den at jeg bestilte spillet 27/7 og betalte da 399,- + 19,- frakt. Jeg fikk mail på mandag om at spillet ble sendt 12/8. Idag er det 18/8 og jeg har fortsatt ikke fått det :(

Er det noen andre som har fått det fra elkjop.no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Er det noen her som bestilte Doom3 på elkjop.no før 13/8 eller rundt da? Og er det noen som har fått spillet?

Jeg postet en tråd her, men siden de som har spillet oppholder seg i denne kategorien, tenkte jeg å spørre her.

Saken er den at jeg bestilte spillet 27/7 og betalte da 399,- + 19,- frakt. Jeg fikk mail på mandag om at spillet ble sendt 12/8. Idag er det 18/8 og jeg har fortsatt ikke fått det :(

Er det noen andre som har fått det fra elkjop.no?

Som du vet, så har jeg også bestilt D3 fra elkjøp....Og JEG HAR FÅTT DET!!!!

Neida...det har jeg ikke :p Har ikke en gang fått mail om at D3 er sent! :nei:

Elkjøp i et nøtteskall? VELDIG SANNSYNLIG! :mad:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=18/08/2004 : 14:12] Og JEG HAR FÅTT DET!!!!

Ærlig talt, det var da ikke noe å tulle med!

Hvor bor du forresten? Rart at de skal ta så lang tid ass, jævlig irriterende!! Jeg har venta lenge nok!!!

Metallic, send en mail eller ring dem og oppgi ordrenr ditt. Spør om når pakken ble sendt fra dem.

Noen fler som venter på spillet fra Elkjip?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...