nopeil Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hei Jeg trenger noe tips angående en gammel Toyota Carina..... Her en dag var jeg ute å kjørte. Det begynte å tikke framme i sleden min. Da jeg stoppet luktet det litt svidd. Tenkte kansje det kunne være bremsene, men hadde ikke overbelastet dem. Kjørte så videre. I en lang bakke begynte bilen å miste motorkraft, giret ned uten at det hjalp særlig. Så begynte det å ryke sort røyk fra panseret, samt ut fra eksosen. Så var det full stopp. Bare symaskin lyder igjen...umulig å starte. Var innom ett Toyota verksted for vurdering av skade omfanget. De mente det var topp-pakningen som hadde tatt kvelden. De skulle ha en 6-7 høvdinger for å ordne dette. Dersom topp-pakningen ryker, hva da? ryker normalt andre deler, som følge av dette? Sliter bilen skikkelig? Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Er du heldig, trenger du bare pakningen og nye strekkbolter. Momentet de skal settes med får du sikkert oppgitt på verkstedet. Er du uheldig, kan toppen fått skade, slik at den må planes. Da blir det fort dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå