Gå til innhold

Hvor lang tid bruker Komplett.no på returvarer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God eftermiddag!

 

Per i dag har vi 3-4 virkedager behandlingstid. Du må altså regne dette + tiden Posten bruker tur/retur. Retursøknader blir stort sett behandlet i løpet av 24 timer fra de kommer inn på ukedagene.

 

:fun:

vel, jeg sendte inn en retursøknad på fredag 13.08 (iik), og jeg har enda (18.08) ikke fått noe svar på den :(

Lenke til kommentar
Her var det godt og blandet. Jeg får vel smøre meg med tolmodighet da :(

Jepp. Min erfaring er også blandet. Noen ganger har jeg fått ny vare etter en uke (inkl. postgang) andre ganger har det tatt 4 uker før de i det hele tatt har sett på saken. Virker nesten som om Komplett/Norek behandler returer etter "haug-prinsippet" : slipp all returen i en haug. De som faller underst i haugen, bli liggende der lenge, helt det kommer så få servicer at de klarer å få gravd seg ned i servicehaugen.

Lenke til kommentar
God eftermiddag!

 

Per i dag har vi 3-4 virkedager behandlingstid. Du må altså regne dette + tiden Posten bruker tur/retur. Retursøknader blir stort sett behandlet i løpet av 24 timer fra de kommer inn på ukedagene.

 

:fun:

vel, jeg sendte inn en retursøknad på fredag 13.08 (iik), og jeg har enda (18.08) ikke fått noe svar på den :(

Opplevde det samme. På 3. purringen kom rma nr.

Tar ca 3-4 uker fra du sender til du har nytt.

Lenke til kommentar
Noen som har noen erfaring med PCutstyr når det gjelder dette?

Jeg har et grafikkort inne som RMA nå.

Det avhenger vel selvsagt av hva som er feilen og hvor mye de har å gjøre, men... Sånn cirka.

Du må nok regne med 2 uker. Kanskje litt til.

Tok ca 2-2 1/2 uke for meg.

Lenke til kommentar
God eftermiddag!

 

Per i dag har vi 3-4 virkedager behandlingstid. Du må altså regne dette + tiden Posten bruker tur/retur. Retursøknader blir stort sett behandlet i løpet av 24 timer fra de kommer inn på ukedagene.

 

:fun:

Ser egentlig ut som dette ikke er tilfellet for ganske mange av kundene deres...

Lenke til kommentar

Håper at komplett skjønner at de taper kunder når de er treige på returvarer.

Sendte et defekt 9800pro for 3 uker siden og har ikke hørt et pip fra dem.

 

Dette er siste gang jeg handler fra dem igjen. uansett om de har billigst så vil jeg heller betale 100lapp mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...