dan1el Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hei.. Jeg sendte inn et ødelagt skjermkort sammen med et ark med alle nødvendige opplysninger, inn til Komplett.no. Hvor lang tid vil det ta før jeg får et nytt et tilbake? 1-2uker? 3-4? Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 God eftermiddag! Per i dag har vi 3-4 virkedager behandlingstid. Du må altså regne dette + tiden Posten bruker tur/retur. Retursøknader blir stort sett behandlet i løpet av 24 timer fra de kommer inn på ukedagene. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kortet mitt tok 1 måned før det kom tilbake, med frakt ++ Behandlingstiden tok da ca 14 dager. Sikkert mye og gjøre hos komplett.no også da, men tok litt lang tid. Lenke til kommentar
noseh Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 God eftermiddag! Per i dag har vi 3-4 virkedager behandlingstid. Du må altså regne dette + tiden Posten bruker tur/retur. Retursøknader blir stort sett behandlet i løpet av 24 timer fra de kommer inn på ukedagene. vel, jeg sendte inn en retursøknad på fredag 13.08 (iik), og jeg har enda (18.08) ikke fått noe svar på den Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Per i dag har vi 3-4 virkedager behandlingstid. Det tok 4 uker for en kompis av meg å få nytt hovedkort, da det "gamle" var deffekt. Så 3-4 dager holder ikke i alle tilfeller. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Noen som har noen erfaring med PCutstyr når det gjelder dette? Jeg har et grafikkort inne som RMA nå. Det avhenger vel selvsagt av hva som er feilen og hvor mye de har å gjøre, men... Sånn cirka. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Her var det godt og blandet. Jeg får vel smøre meg med tolmodighet da Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det tok 5 uker og en dag å få tilbake varene mine, men noe av det var postens feil... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Her var det godt og blandet. Jeg får vel smøre meg med tolmodighet da Jepp. Min erfaring er også blandet. Noen ganger har jeg fått ny vare etter en uke (inkl. postgang) andre ganger har det tatt 4 uker før de i det hele tatt har sett på saken. Virker nesten som om Komplett/Norek behandler returer etter "haug-prinsippet" : slipp all returen i en haug. De som faller underst i haugen, bli liggende der lenge, helt det kommer så få servicer at de klarer å få gravd seg ned i servicehaugen. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Ja, dette var vel kanskje som forventet... ikke noe skjermkort enda. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 God eftermiddag! Per i dag har vi 3-4 virkedager behandlingstid. Du må altså regne dette + tiden Posten bruker tur/retur. Retursøknader blir stort sett behandlet i løpet av 24 timer fra de kommer inn på ukedagene. vel, jeg sendte inn en retursøknad på fredag 13.08 (iik), og jeg har enda (18.08) ikke fått noe svar på den Opplevde det samme. På 3. purringen kom rma nr. Tar ca 3-4 uker fra du sender til du har nytt. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Noen som har noen erfaring med PCutstyr når det gjelder dette?Jeg har et grafikkort inne som RMA nå. Det avhenger vel selvsagt av hva som er feilen og hvor mye de har å gjøre, men... Sånn cirka. Du må nok regne med 2 uker. Kanskje litt til. Tok ca 2-2 1/2 uke for meg. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Sendte en returforespørsel for noen uker siden, enda ikke fått noen mail. (Jeg har ikke purret ettersom det ikke er noen hastesak og jeg har 100 andre ting å gjøre) Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 God eftermiddag! Per i dag har vi 3-4 virkedager behandlingstid. Du må altså regne dette + tiden Posten bruker tur/retur. Retursøknader blir stort sett behandlet i løpet av 24 timer fra de kommer inn på ukedagene. Ser egentlig ut som dette ikke er tilfellet for ganske mange av kundene deres... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) ... Endret 25. august 2004 av dan1el Lenke til kommentar
Inja Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Håper at komplett skjønner at de taper kunder når de er treige på returvarer. Sendte et defekt 9800pro for 3 uker siden og har ikke hørt et pip fra dem. Dette er siste gang jeg handler fra dem igjen. uansett om de har billigst så vil jeg heller betale 100lapp mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå