Gå til innhold

495,- for 200gb stemmer det? mpx.no: slutten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes det er veldig bra og "kompisaktig" av MPX jeg. Slike saker har skjedd flere ganger her på forumet, og samtlige har endt med replyen: Denne varen var feilaktig priset, vi beklager dette. Send mail tilbake om du fortsatt vil ha varen..elns

Kompis og kompis, hadde det vært sånn at de som bestillt fikk disker til det var tomt fikk levert og så fikk de andre dette "tilbudet" så oki. Men jeg ser at flere som bestillte etter meg har fått diskene for 495. 840 er ikke akkorat en god pris på 200gigere med 2meg cache. Koster 995 for samsung 200giger m/8 meg cache på komplett på ukenstilbud og 995 på yatack for wd 200gig m/8meg cache. Og det er betydelig raskere disker.

Dette er kjipt. Husker databutikken hadde feilpris på corsair xms 4000 minne. Ca halv pris, fikk rammen til den prisen. Og den solgte jeg nå 6mnd etterpå og tjente 100kr. Etter dette fikk de en pluss i boka mi.Og jeg har bestillt mye der i ettertid.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar

Synes også det er litt vel mye syting her. Greit nok at det er litt kjedelig at noen fikk ordrebekreftelse og andre ikke, men jeg synes faktisk mpx har gjort en god jobb.

 

De fleste webshopper bare sletter orderen og ingen får det til snill pris.

Noen velger å selge diskene til de som har fått ordrebekreftelse, noe som ofte betyr tap for webshoppen.

MPX har i tillegg valgt å gi resten et tilbud på disken til en noe redusert pris.

 

Her virker det som om MPX fått best rykte ved å bare slette alle ordrene :roll:

 

Hvis det er slik at mange ikke har fått noe svar i det hele tatt, er jeg enig i at det er dårlig. Men muligens kan det ha en sammenheng med uvanlig mange ordere på kort tid, og ikke høy nok bemanning?

Lenke til kommentar

Enig med psilocybe og de andre som ikke er helt tilfredse med MPX "utvelgelse" av hvem som får god-prisen. Hadde det vært et køsystem, hvor de første, fram til da feilen ble oppdaget fikk disken til 495,- så hadde det vært helt greit. Men når det er nummer 1, 5, 14 og 23 som får, og ingen andre, syns jeg det er heeelt på trynet.

 

Det er helt ulogisk at ordrene ikke blir behandlet i kronologisk rekkefølge. Får man inn en bunke ordrer, tar man ikke det syvende fra tre-fjerdedels ned i bunken først liksom. Man begynner på toppen.

 

At de derimot gir de andre som har bestillt, et bedre tilbud enn normalt, er jo glimrende kundebehandling. :thumbup:

 

 

PS: jeg har fremdeles ikke hørt et kvekk fra MPX. DET er useriøst. Fire-fem dager siden ordren ble lagt inn, to dager etter at andre har fått "avslag". Hva med meg? Er jeg glemt jeg eller ? :thumbdown:

Lenke til kommentar

har heller ikke fått noe tilbud, skreiv en mail til dem om det...men eg kommer nok mest sansynlig ikke til og benytte meg av tilbudet deres heller....sammtidig avbestillte eg skjermkortet mitt da leveringstiden blei flytta nok en gang, fra 08.09-13-23 og no 26 :(

Men det er jo ikke mpx sin skyld, men eg flytter den 28-29 så da passer det at di sender den 26 meget dårlig.

Lenke til kommentar

du får ikke noe mail av mpx om du får diskene til den prisen..har du mottatt ordrebekreftelse fra dem så får du.. hvis ikke får du ikke..

 

Mpx var rare...sendte mail 2 dager etter så tok det dem 2 dager å svare og da sa de at de ikke hadde mottatt min bestilling.. deretter når jeg viste dem nettsiden så rodde de det vekk med andre priser..mener..jeg var blant de første som bestilte, får ingenting... det er flere her på forumet som får som jeg vet bestilte 12 timer etter...mpx skulle ordnet opp for alle eller ingen. Hadde ingen fått..neivel..shit happens, men skal bare noen få og ikke andre? det blir feil..håper mpx kan komme med et innlegg på forumet selv om forskjellsbehandlingen..

Lenke til kommentar

Herregud, hvor vanskelig skal det være å forstå ? Pga. (automatiske) rutiner i deres system vi ikke har innsikt i, ble ikke ordrebekreftelsene prosessert kronologisk. Det har vi som forbrukere heller ikke noe prinsipiellt krav på.

 

De som fikk ordrebekreftelse har krav på disken til avtalt pris, de som ikke fikk det har ikke krav på noe som helst. Live with it !

 

Edit: Foreslår moderator stenger denne tråden, da det er de samme argumentene som resirkuleres om og om igjen nå.

Endret av Saft-is
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...