Gå til innhold

495,- for 200gb stemmer det? mpx.no: slutten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne varer er feilpriset, den koster normalt: NOK 1122,-  og i tillegg er varen  utgått fra Norsk Distributør.

Vi ser oss derfor nødt til å slette ordren..

Da vi ønsker fornøyde kunder prøver vi nå å skaffe Disken fra Europeisk eller Amerikansk leverandører, vi regner med ca en ukes leveringstid.

Som et plaster på såret kan vi tilby deg disken til spesialpris: 840,- inkl mva.

For å få denne prisen skriver du følge melding til Salg når du legger ordren på WEB :

Spesialpris på HDD pga feilprising på tidligere ordre

Kan ikke si at jeg er så mektig imponert over "spesial" prisen, til mpx, så orden slettes nok her.

Lenke til kommentar

Hvis man ser det relativt så forstår jeg MPX veldig godt i denne saken, og hvis de hadde måttet selge alle slike ordre til den prisen som var feil, når enkelte var rett og slett ute etter å utnytte norges kanskje beste web-shop så blir det feil.

til de som fikk disken til den billige prisen så vil jeg si at dere har fått sett en web-shop som faktisk bryr seg om kundene sine (de har ikke lageret så langt fra norek [komplett] sitt)..

Jeg handler ikke lenger på komplett jeg handler bare på MPX og det at de gir diskene til den prisen til noen og gir andre et bedre tilbud er bedre enn hva man kan forvente i det hele tatt.. så jeg vil faktisk si at MPX har prøvd å gjort det beste ut av situasjonen, og da ingen av oss vet nøayktig hvorfor\hvordan noen av ordrene ble godkjent, da må vi bare takke oss med det som har skjedd og smile :yes:

Lenke til kommentar
90kr billigere.. så voldsomt bra var det ikke, nei.

Normalpris 1122kr - spesialpris 840kr = 282kr billigere enn normalt.

Jaja.. Synes det er veldig bra sett i lys av at MPX slettes ikke er pliktig å gi dere som ikke fikk ordrebekreftelse noe tilbud i det hele tatt.

Lenke til kommentar

helt enig, man får jo segate 200gb med 8mb cache til 975kr.

dvs 135,-kr dyrer enn wd disken.

Og da er segate raskere, og MYE mer støy svak.

Greit nok at mpx ikke er forplikta til å gi oss noe bedre tilbud, men dem kunne i det minste ha kommet med et bedre tilbud ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er dårlig at det skulle gå så lang tid før MPX ga et svar fra seg. Selv har jeg ikke mottatt noen ordrebekfreftelse eller annen informasjon om hva som skjer. Jeg bestilte forrestesten via bedrift dersom dette har noen betydning. Det hadde vært på sin plass dersom MPX hadde gitt beskjed til kundene utenfor Hardware.no forumet, det er ikke alle som lesere dette. Uansett, jeg vil tro MPX gir beskjed til kundene snarest.

Lenke til kommentar

Alt for dårlig, synes jeg.... :thumbdown:

Samt at jeg fortsatt venter på RAM som jeg bestilte og betalte 06/08. De sier at den ble sendt, men jeg fortsatt sitter med mine 512MB (også kjøpt fra MPX for noen måneder siden).

Denne RAMen kostet omtrent 750kr i alle butikker når jeg bestilte den, men nå er prisen gått ned til 666kr (TwinMOS 512MB).

Lenke til kommentar

du får svar etter 2-3 dager av mpx om du sender mail...virker som de har silt ut kunder her som bestilte billigdisker..jeg fikk ikke mine 2 usle disker heller, men jeg bestilte også via bedrift..kanskje det har noe å si?

Dårlig med forskjellsbehandling uansett og elendig responstid på mail.

Lenke til kommentar
Som psilocybe sier - liker ikke forskjellsbehandling uansett om det er feil eller ikke.

Psilocybe er bare forbanna han ikke fikk det til den prisen selv.

Forbanna? Nja.. irritert er heller ordet. Og, joda, det skal jeg ærlig innrømme at jeg er. Selvfølgelig syns jeg det er kjipt at noen andre enn meg får 200GB harddisker til spottpris, og jeg blir avspist med et middelmådig tilbud. Egoistisk tankegang, sier du? Joda, det stemmer nok det.

Når det ikke er noe system i hvem som fikk harddiskene til 495kr, så må man nesten få stille litt spørsmål. Hadde f.eks. de 100 første som bestilte fått harddiskene, helt fett. Da har man en kø, de som var først ute tjente litt på det. Sånn som det er nå, virker det bare helt tilfeldig hvem som fikk dem til snill pris.

Lenke til kommentar
du får svar etter 2-3 dager av mpx om du sender mail...virker som de har silt ut kunder her som bestilte billigdisker..jeg fikk ikke mine 2 usle disker heller, men jeg bestilte også via bedrift..kanskje det har noe å si?

Dårlig med forskjellsbehandling uansett og elendig responstid på mail.

Vel, varierer stort på med mpx, har fått svar etter bare 10 min også

Lenke til kommentar

Denne varer er feilpriset, den koster normalt: NOK 1122,-  og i tillegg er varen  utgått fra Norsk Distributør.

Vi ser oss derfor nødt til å slette ordren..

Da vi ønsker fornøyde kunder prøver vi nå å skaffe Disken fra Europeisk eller Amerikansk leverandører, vi regner med ca en ukes leveringstid.

Som et plaster på såret kan vi tilby deg disken til spesialpris: 840,- inkl mva.

For å få denne prisen skriver du følge melding til Salg når du legger ordren på WEB :

Spesialpris på HDD pga feilprising på tidligere ordre

Kan ikke si at jeg er så mektig imponert over "spesial" prisen, til mpx, så orden slettes nok her.

Kan hvem som helst benytte seg av spesialtilbudet nå da?

Lenke til kommentar

Nei, du må ha bestill di feilprisa diskene....

Eg sendte en mail og spurte om di kunne legge ved noen av diskene til feil pris til ordren eg hadde inne...Eg har ikke fått noe tilbud om diskker til redusert pris :(

Endret av Fuel
Lenke til kommentar

De som fikk bestillte først fikk ordrebekreftelse. Ordrebekreftelse kan sees på som en underskrift av MPX på en "kjøpskontrakt" mellom dere.

De som ikke fikk "underskrevet sin kjøpskontrakt" har ingen kontrakt på å få disken til den prisen. Dere skal bare være glad til at dere fikk noe tilbud i det hele tatt.

Hørt på maken til syting :roll:

Edit: Skriveleif

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...