Gå til innhold

495,- for 200gb stemmer det? mpx.no: slutten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En avklaring fra MPX:

Prisen var som alle forstår feil, men I henhold til våre salgbetingelser er vi forpliktet til å levere varer til bekreftet pris. Til de som ikke var så "heldige" å motta bekreftelse må vi desverre bare beklage forskjellsbehandlingen.

De av våre kunder som ikke har fått ordrebekreftelse vil innen kort tid motta et tilbud på en alternativ harddisk til spesialpris.

gjelder det dem som også sendte mail og spurte om diskene kunne legges til resterende ordre?

Lenke til kommentar
En avklaring fra MPX:

Prisen var som alle forstår feil, men I henhold til våre salgbetingelser er vi forpliktet til å levere varer til bekreftet pris. Til de som ikke var så "heldige"  å motta bekreftelse må vi desverre bare beklage forskjellsbehandlingen.

De av våre kunder som ikke har fått ordrebekreftelse vil innen kort tid motta et tilbud på en alternativ harddisk til spesialpris.

Kjempefint at MPX beklager dette (dvs at de er klar over forskjellsbehandlingen). Jeg er enig med Psilocybe og Nostradamus, jeg fikk heller ingen ordrebekreftelse selv om jeg la inn bestillingen før flere andre. Ordren min står ennå under "Ordrer til godkjenning" :(

Er spent på det spesialtilbudet fra MPX... (hvis det kommer)

Endret av sete
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare sende mail til MPX og si at de har feil priset istedenfor og legge linken ut på et forum. Hadde vært mye større sjangs på at trådstarter hadde fått varen hvis han ikke hadde lagt ut linken (hvis han ikke får den da). Synes det er dumt av hw folket utnytter at MPX (som vi vet er seriøse)har gjort en feil.Huff.. :( ¨

Lenke til kommentar
Det er i hvertfall et veldig godt argument for å handle fra MPX (og forsåvidt komplett som har samme praksis). Jeg har vært veldig fornøyd med MPX sin kundebehandling tidligere så det er absolutt en av de plassene jeg sjekker først når jeg skal handle.

Hei,

Hørt! :thumbup:

Syns det er bra de forskellsbehandler folk også. De må jo ha fåt en helvetes masse bestillinger på nogen få timer. Ikke vanskeligt å se, hvem der misbruker en slik feilprisning.

Altid nogen fjortisser der skal ødelegge det for andre!

Helt klart at MPX står øverst på listen når jeg skal handle.

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar
Hei Arild,

Jeg kan ikke se at det er registrert noen ordre på det tilbudsnummeret, og heller ingen ordre i år registrert på deg.

"La historikken i dette dokumentet følge til saken er avsluttet"

Med vennlig hilsen

Micro Parts Xpress as

Vi var blant de første som bestilte og skrev på den tråden på hw.no som ble stengt...litt urettferdig forskjellsbehandling egentlig om de velger å stå for sine feil og lar bare enkelte få diskene. Hadde jeg ikke fått dem hadde det ikke betydd noe sånnsett men at andre får som i tillegg bestilte mye senere blir vel litt feil.

mpx påstår at de ikke har fått bestilling, men den ligger inne til godkjenning på weben deres når jeg logger inn.

Lenke til kommentar
Hei Arild,

Jeg kan ikke se at det er registrert noen ordre på det tilbudsnummeret, og heller ingen ordre i år registrert på deg.

"La historikken i dette dokumentet følge til saken er avsluttet"

Med vennlig hilsen

Micro Parts Xpress as

Vi var blant de første som bestilte og skrev på den tråden på hw.no som ble stengt...litt urettferdig forskjellsbehandling egentlig om de velger å stå for sine feil og lar bare enkelte få diskene. Hadde jeg ikke fått dem hadde det ikke betydd noe sånnsett men at andre får som i tillegg bestilte mye senere blir vel litt feil.

mpx påstår at de ikke har fått bestilling, men den ligger inne til godkjenning på weben deres når jeg logger inn.

Du får skrive det til dem at den ligger og venter på godkjenning, om du ikke trur deg så får di logge inn og se selv.

Lenke til kommentar

Ja min ordre har også vært til godkjenning helt siden bestillinga. Det er rart at folk som har bestillt lenge etterpå har fått sine disker godkjent. Enten får alle eller så får ingen...nå er det rett på netshop og bestille disker for 3000. No more forskjellsbehandling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...