galdurah Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Eg har nettopp gått over til xp og slit som fan. Treng ALL hjelp eg kan få! Får ikkje inn plexwriteren min!!! Får ikkje inn 3dmarks 2001 2.ed får beskjed om at maskina mi ikkje støtter mmx!!! Hva skjer? Treng hjelp fort!!1 på forhånd takk!! med vennlig helsing Ørjan Moen Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Må spørre først; oppgraderte du over Windows 98 eller innstallerte du XP på en tom partisjon/harddisk? Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Sjølvsagt cleen install!!! Har hørt at nye nero burning rom støttar xp, hjelp det? moa Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Nero støtter XP ja Men blir cd-brenneren detektert av XP? Gult tegn foran cd-brenneren eller noe slikt? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Når det gjelder Plextor problemet ditt har jeg ingen løsning dessverre... :sad: Men 3DMark saken; Du har et Gainward ser jeg. Har du lagt inn ExpertTool? Og fungerer annen 3D ok? I varierende grad lager ExpertTool problemer sammen med DirectX 8.1 (som XP har). Kjør dxdiag, er det ET som lager krøll, vil den ikke kjøre alle testene, og du vil antageligvis få at du har DX0 eller DX-1, osv... I de fleste tilfeller holder det å fjerne ET. Hvilke driver har du lagt inn på skjermkortet da? Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Eg la sjølvsagt ikkje inn experttool for det kødda til win98 og.. Brukar nyaste nvidiadrivarar og nyaste nvmax. Har fått klokka kortet men... At cpuen min ikkje har mmx? Det er jo bollocks!! Veit ikkje kvifor eg ikkje får inn 3dm2001 2.ed hjelp1!!! Moa Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Har du WCPUID eller SiSoft Sandra i noen versjon? Der kan du iallfall få opp info på CPU og hva den støtter av MMX, 3DNow! osv...hvis alt er i orden der, heh ja da vet ikke jeg. Regner med at du har prøvd å legge inn 3DMark om igjen. Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hadde samma problemet med en yamaha brenner jeg også. men når jeg lastet ned den nyeste versjonen fra http://www.nero.com funket alt helt som det skulle. det er bare det at den gammle nero`n ikke fungerer i XP :smile:. Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 no la eg inn jedi knight 2 på maskina. Ting er sånn: Klarar ikkje ein gong å kjøyre spelet på 1280*1024!!! Det gjekk fint under win98 2.ed. Skjermen blir buet og smal..... Blir det noko problem å legge inn win 98 2.ed igjen? (siden hovedpartisjonen ikkje er fat32`) Moa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå