hegge Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg lurer på hvilket program jeg skal bruke til og styre viftene mine gjennom hovedkortet. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Speedfan det bruker jeg er fornøyd med det Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 kan man styre viftene gjennom hovedkortet? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 yup hvordan fungerer det? hvor mange vifter? Lenke til kommentar
hegge Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 takk for svaret 6 vifte ka man styre Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 at jeg ikke har funnet ut dette før... takk folkens Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Speedfan det bruker jeg er fornøyd med det faen funker kun og styre en vifte for meg Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Speedfan det bruker jeg er fornøyd med det faen funker kun og styre en vifte for meg det gunker jo kun på de viftene som er festet til hovedkortet. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Speedfan det bruker jeg er fornøyd med det faen funker kun og styre en vifte for meg det gunker jo kun på de viftene som er festet til hovedkortet. ok faen det er ikke de som bråker det er strømforsyninga Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Bruker ett slikt programm til laptoppen min. Alltid like gøy og skru viftene på fullt i den.. hørest ut som en flymaskin av ett eller annet slag. Men gud så galen man kan blir av det etter en liten stund.. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jøss, nå ble jeg imponert. Tror dere det vil være en fordel å installere den på min G556 og kjøre viftene på nesten fullt i spill som Doom3. Jeg bryr meg ikke av bråket siden jeg har noen sikkelig gode hodetelefone.... Men som sagt, er det anbefalt? Vanskelig å avinstallere? Bruker den systemressurser? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg har jo 2 vifter på Hovedkortet, men kan kun styre vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå