kz Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Var på en fest i helga, der en fyr (som påstår han er utdanna innen Lyd-faget) hardnakka hevda at han hadde hørt musikk i mp5, mp6 og mp7 format. Eg kunne ikkje akkurat nekte på dette, men..... Kan dette stemme? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Har du gjort research på internett før du spør her? www.Google.com Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Var på en fest i helga, der en fyr (som påstår han er utdanna innen Lyd-faget) hardnakka hevda at han hadde hørt musikk i mp5, mp6 og mp7 format. Eg kunne ikkje akkurat nekte på dette, men..... Kan dette stemme? Hørtes veldig usannsynlig ut spør du meg Lenke til kommentar
Bose Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 selvom han er utdanna lydteknikker så er det ikke dermed sakt at han har særlig snøring på de forskjellige formatene som brukers innen data Lenke til kommentar
adyton Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 er ikke verre å lage seg en komprimerings algoritme og kalle fila for mp6.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå