Habla Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 For de som ikke har noe bedre å gjøre. Liten artikkel som jeg syns var fin. DN :!: Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Så ikke lenger ned på siden først, trodde linken var til: Berghansen storby ferie (artikkel øverst) Men men, at SE tar innersvingen overraska meg littegrann ja, men at det er fordi T610 og T630 har dratt dem oppover denne sommeren så er det jo mulighet for at de kommer til å øke mer, da de ikke har nevnt K700i som har blitt solgt veldig mange av i det siste... Tror faktisk Siemens kan ta igjen Nokia og ligge oppunder SE på det norske markedet framover ja...! Lenke til kommentar
Panic Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Viss de får litt bedre skjermer på telefonene sine så Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Viss de får litt bedre skjermer på telefonene sine så De er da ganske bra, særlig hvis man sammenligner de med Nokia's 128x128 pixel skjermer. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ja, men så var det ikke Nokia jeg sammenligna med heller. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ja, men så var det ikke Nokia jeg sammenligna med heller. Med hva sammenlignet du dem med da, du må være litt presis... Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Siemens kommer vell seg lengre å lengre opp. Men tror igrunn at SE og LG kommer veldig langt opp, så kommer vell Siemens og Nokia rett under.. Evt at Samsung kaprer 2/3 plassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå