sablabra Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) blir ofte temporary banned fra hubber med RevConnect Det er en liten opsjon i RevConnect du må DISABLE. Da blir du aldri avslørt. Søk og du finner.... hva mente du med det?? kan du si noe mer om det?? Hva skal jeg søke på da i tilfellet?? Endret 22. august 2004 av sablabra Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kan anbefale BCDC, det er også basert på kildekoden til DC++ men er en del bedre og stabilere... Men syns ikke DC er noe å drive med uansett, gogo BT! BT er kongebra, men hvis du vil ha noe som gjerne er et år gammelt skal du som oftest få lete deg fordervet før du finner det Anbefaler "gode, gamle" DC++. Har prøvd diverse andre, men har aldri blitt så fornøyd at jeg ikke bytter tilbake til DC++. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kan anbefale BCDC, det er også basert på kildekoden til DC++ men er en del bedre og stabilere... Men syns ikke DC er noe å drive med uansett, gogo BT! BT er kongebra, men hvis du vil ha noe som gjerne er et år gammelt skal du som oftest få lete deg fordervet før du finner det Anbefaler "gode, gamle" DC++. Har prøvd diverse andre, men har aldri blitt så fornøyd at jeg ikke bytter tilbake til DC++. RevConnect er den ultimate, bare man ikke hadde blitt kicka Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 StrongDC - Segment Downloading (flere kilder, ala kazaa, konfigurerbart til de grader) - Alle funksjoner fra DC++, oDC og iDC. - Smileys - Konfigurerbar NetLimiter iht døgnets tider. Bruker ratio, så upload kan ikke settes på 1 mens download på 100/unlimited. - Stealth-mode, etterlikner DC++, uoppdagbart! Aldri blitt oppdaget, dog er det ikke noe å bli "oppdaget" for. - ..og masse, masse mer! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 StrongDC - Segment Downloading (flere kilder, ala kazaa, konfigurerbart til de grader) - Alle funksjoner fra DC++, oDC og iDC. - Smileys - Konfigurerbar NetLimiter iht døgnets tider. Bruker ratio, så upload kan ikke settes på 1 mens download på 100/unlimited. - Stealth-mode, etterlikner DC++, uoppdagbart! Aldri blitt oppdaget, dog er det ikke noe å bli "oppdaget" for. - ..og masse, masse mer! ser ut som en bra dc klient, men jeg får den ikke til å takle norske bokstaver, altså æ, ø og å. Kan jeg gjøre noe med dette?? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 ser ut som en bra dc klient, men jeg får den ikke til å takle norske bokstaver, altså æ, ø og å. Kan jeg gjøre noe med dette?? Settings -> StrongDC -> I listen som kommer opp, huk av ved "Remove diacritic marks from Czech chars". Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Æsj, nå ble jeg banna fra en hub på grunn av StrongDC++. er det mulig å gjøre slikt at de ikke kan oppdage meg?? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Er hashing noe som er viktig å ha ? Maskinen blir helt Fucket av det !!! Skal hasha hele dritet og det tar LAaaaang tid. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bruker bare DC++ Hashing skulle eg gjerne hatt vekk også. Lenke til kommentar
humla78 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 kan noen hjelpe mg med et sunbeam kabinett og en aspire psu Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 kan noen hjelpe mg med et sunbeam kabinett og en aspire psu Feilpost deluxe? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) kan noen hjelpe mg med et sunbeam kabinett og en aspire psu Feilpost deluxe? Feilpost deluxe second edition :!: Ontopic: Hashing går så vidt jeg vet ikke an å ta vekk.. Den har nok en mening og funksjon. Den må jo bare gjøres en gang, så med mindre du har 4 TB i share'en din må det vel gå an å "ofre" noen minutter første gang du starter DC? Husk å ta vare på de to hash.noe-filene i DC-mappen når dere formaterer eller avistallerer programmet, så slipper den å hashe alt på nytt igjen.. Endret 26. august 2004 av Loomy Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 blir ofte temporary banned fra hubber med RevConnect Det er en liten opsjon i RevConnect du må DISABLE. Da blir du aldri avslørt. Søk og du finner.... Hva må man disable?? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) EDIT Endret 8. september 2004 av jokab Lenke til kommentar
DCDM Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Det er flere som mener de ikke blir oppdaget med Stealth, jeg banner ca 300 Stealth DC i døgnet. Vi OP'er lærer av hverandre og jeg har ikke noe problem med å finne desse klienter. Men jeg er ikke OP på alle, kun 43 hubber, norske og svenske. Scripter en del til PtokaX og Verliba, så de hubbene som jeg scripter på, blir dere med feil klienter lempa ut Skal man ha filer, får man også dele, skulle alle dele 0, da får man ikke noe heller. Bruk DC++ eller fulDC så blir dere ikke kicka eller banna, på noen hubber kan dere også bruke BCDC, limiter ikke mer en minimum 5kb/s pr slot. Det heter fildeling, gjør dette med share og uten fake, før det blir ulovlig på ordentlig. Endret 8. september 2004 av DCDM Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg deler, det er ikke noe med det (ca 300GB). Det jeg liker best er at jeg kan bruke RevConn til å laste ned fra mange samtidig slik at jeg får fil jeg trenger så raskt som mulig. Det er eneste grunn at jeg bruker RevConn. Jeg er online ganske mye men jeg laster ned ganske lite (i det siste), men når jeg laster ned, liker jeg at ting går fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå