güner Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Vil gjerne ha en Ftp konto hvor jeg har mulighet til legge ut bilder fra ferier o.l. Vil også at kameratene mine skal få legge til noe hvis de ønsker. Er ikke interessert i å ha maskinen hjemme stående på 24/7. Er det noen leier ut sånt som dette? Trenger ikke mere enn en 1 gig med lagring. Takk for alle svar Lenke til kommentar
güner Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Ser at det er noen som har en home.no.net konto. Men som jeg mener å ha fått med meg, så er det bare 30 mb med lagring. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 30 MB < 1 GB *veie med hendene* Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Vil gjerne ha en Ftp konto hvor jeg har mulighet til legge ut bilder fra ferier o.l. Vil også at kameratene mine skal få legge til noe hvis de ønsker. Er ikke interessert i å ha maskinen hjemme stående på 24/7. Er det noen leier ut sånt som dette? Trenger ikke mere enn en 1 gig med lagring. Takk for alle svar www.cliche.no Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 http://www.mykingdomain.com/ 50Mb - 2Gb Bruker denne selv og er fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå