Gå til innhold

Er skjermen min ødelagt?

asad

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg åpner en mappe ( program, internet explorer eller bare en vanlig mappe) Blir skjermbilde kortere, hvis dere vet hva jeg mener, rett og slett kortere, slik når man stiller innstillingene i selve skjermen. Når jeg lukker igjen vinduet, blir den vanlig igjen...dette har ikke skjedd før, kan det være virus?Eller er det noe med skjermen?

Setter pris på svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-05-01 20:54, asad skrev:

Hver gang jeg åpner en mappe ( program, internet explorer eller bare en vanlig mappe) Blir skjermbilde kortere, hvis dere vet hva jeg mener, rett og slett kortere, slik når man stiller innstillingene i selve skjermen. Når jeg lukker igjen vinduet, blir den vanlig igjen...dette har ikke skjedd før, kan det være virus?Eller er det noe med skjermen?

Setter pris på svar

Heller skjermkortet ditt som har problemer. Men jeg vet ikke mer når jeg ikke er hos deg og kan se hvordan problemet arter seg.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-01 20:54, asad skrev:

Er ikkje heilt sikker på om eg har forstått deg rett no, men viss det explorer-vinduet ditt er hovudsakleg kvitt, så kan det vere eit problem med skjermen. Prøv Nokia Monitor Tester og køyr testen "screen regulation".

Litt meir info:

"On some monitors the image expands in bright areas and contracts in dimmer areas. This happens because the monitor has a poor high-voltage regulation. This effect is more or less visible in all monitors, but normally more so in very cheap monitor models, as it is not inexpensive to design and manufacture a very good high-voltage regulation system. If your monitor has a very bad screen regulation, the icture "zooms" when you adjust the brightness control.

Examples of where this often occurs are bar graphs and Windows' title bars."

per

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...