GreenBeret Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Har satt opp AD som fungerer nesten smertefritt, eneste jeg mangler nå er printere. Jeg får de ikke til å følge brukeren, så for hver ny maskin brukeren logger på må jeg gå å legge inn skriver til dem. Og siden det er en skole med nok elever kan dette bli ganske mange tilfeller på en dag. Noen som har en smart løsning for å få printere til å følge brukeren? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 shot in the dark: Ligger ikke den informasjonen i profilen deres? Vil det hjelpe hvis de bruker roaming profiles? Lenke til kommentar
GreenBeret Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 skader ikke å prøve Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg tror det er der det som er trikset, men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 shot in the dark: Ligger ikke den informasjonen i profilen deres? Vil det hjelpe hvis de bruker roaming profiles? Det høres ikke så dumt ut nei og er absolutt verdt et forsøk. Men så er det nå slik at problemer ikke alltid løses på en logisk måte i pc`ens (og microsoft`s) verden Lenke til kommentar
GreenBeret Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Fikk ikke bytta profilen fra lokal til roaming noen som er flink til å lage printerscript her da? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvis du har vært borti kix før så kan du bruke denne: ADDPRINTERCONNECTION ("\\servernavn\skrivernavn") Lenke til kommentar
GreenBeret Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 kan teste det og ei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå