Gå til innhold

Oppsett av DC++ med Zyxel Router


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer bare "siden kan ikke vises"

Velkommen til min verden! Jeg slet skikkelig med dette for et par dager siden. Du må manuelt skifte ip (da kommer du ikke på internet, merk det!), så ta ut strømkontakten på routern, vente i 30 sek, sette strømmen inn igjen og da skulle det funke.

 

Har du Chello fra UPC?

Lenke til kommentar
Velkommen til min verden! Jeg slet skikkelig med dette for et par dager siden. Du må manuelt skifte ip (da kommer du ikke på internet, merk det!), så ta ut strømkontakten på routern, vente i 30 sek, sette strømmen inn igjen og da skulle det funke.

 

Trakk ut stømkontakten nå og venta i 30 s og satte inn igjen, men ip-adresse min er fortsatt den samme

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Samme problemet her.. har ZyXEL 650R-T3 også.. ISPen min er BKK.. Har prøvd alt dette som folk foreslår ovenfor. Har også prøvd "Telnet 192.168.0.1" , da spør de etter passord.. har prøvd mange ulike passord som 1234 osv.. men ingen funker.. jaja.. hvor vanskelig skal dette være??

 

Fikk ikke med noe manual om hvordan man skal konfigurere denne ruteren.

 

 

Noen som har peil? Eller er det bare en ting å gjøre å kontakte BKK support?

Lenke til kommentar
Samme problemet her.. har ZyXEL 650R-T3 også.. ISPen min er BKK.. Har prøvd alt dette som folk foreslår ovenfor. Har også prøvd "Telnet 192.168.0.1" , da spør de etter passord.. har prøvd mange ulike passord som 1234 osv.. men ingen funker.. jaja.. hvor vanskelig skal dette være??

 

Fikk ikke med noe manual om hvordan man skal konfigurere denne ruteren.

 

 

Noen som har peil? Eller er det bare en ting å gjøre å kontakte BKK support?

Noen ISP'er blokkerer tilgang til router slik at den enkelte ikke kan konfigurere selv. Idiotisk, men slik er det. :thumbdown:

Jeg vil anbefale deg å ringe til BKK.

 

XenZor

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Hvis man trykker inn Reset knappen bak på boksen i tre sekunder så kan routeren konfigureres med telnet eller www. Men da mister du innstillingene og må legge inn DNS-servere og sånn manuelt.

hehe... Den er bra!

 

Du kan det ja, men hvordan skal du stille den riktig konfirugrasjon igjen da?

 

Dette tar BKK 1500,- for, har dessverre ikke småpernger på meg. Forsåvidt så er det også BKK sin klistremerke bak på ruteren.

 

 

Takk likevel, det var en mulighet før jeg leste at det var ikke tillatt.

 

 

Noen andre forslag? Alt mottas med takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...