Gjest Slettet+9018234 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Lurer på hvor mye av overflaten til AMD64 prosessoren som skal tildekkes av goop? Som bildet nedenfor illustrerer er flaten til AMD64 mye større enn til f.eks Celeron eller tidligere Athlon XP cpu'er. Så, skal hele flaten tildekkes, eller kun et område? PS: Og nei, jeg er ikke helt imbesil heller. Jeg har søkt forumet, og fant følgende tråd som hadde noe relevans ovenfor mitt spørsmål - http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=282999 Men jeg fant ikke svar der. Heller ikke www.overklokking.no sin "goop-guide" gav meg noe innsikt angående mengden kjølepasta på AMD64 prosessorer. Så da spør jeg Mvh Sobient. Endret 18. august 2004 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kanskje dette gir deg en liten pekepinn. Click me Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hmm, jau. Men det står lite om den skal dekke hele metallflata. Selv om jeg leser følgende på siden: While the CPU core on an Athlon64 is slightly larger than the P4 core, it is still much smaller than the metal CPU Cap that covers it. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Synes det beskriver ganske fint hvor mye det skal være der, jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå