Gå til innhold

Første Counter-Strike Source Benchmark.

Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konklusjonen er visst egentlig ikke så overraskende at Radeon X800 XT PE er det raskeste kortet per i dag å spille CS Source med.

Ja, men det var jammen ikke store forskjellen. Ser ihvertfall ut som alle som har kjøpt seg kort i X800 eller 6800 serien kan spille med alt på max med god framerate. 9800 korta vil sikkkert også yte greit nok i dette spillet.

Og det har jo absolutt ingenting å si. Hvorfor? Jo.. helt enkelt..

Om ikke så alt for lenge får vi 1000vis med forumtråder fra folk som vil ha maks fps (les:100) ut fra sin "nye" CS. Og det betyr at folk kjører minimal grafikk (640x480) uten AA og/eller AF for å oppnå det.

Da burde til og med et gammalt radeon 8500-kort holde. (ikke til 100 fps, men til å spille på 640x480 med alt annet avslått).

Lenke til kommentar

Det blir vel nødvendigheter med ett rått kort selv med lav oppløsning og lite detaljer nå som motoren støtter ivertfall opp til 300fps (standar cfg). Har prøvd ut spillet litt selv i natt. HELT konge :thumbup: ikke overaskende så hadde jeg jo mye fps drop's (40-100) med xp2500@xp3200 / 512mb ddr / ti4600 800x600 high på details etc.

Lenke til kommentar

CS:Source Beta stress test:

1024x768, Trilinær, ingen antialias: 58,7fps

1024x768, Trilinær, 8x antialias: 35,3fps

1024x768, 8x Aniostrophic Filtering, ingen antialias: 29,2fps.

Og det var på en AMD XP 2200+, 1GB RAM, Radeon 9600XT 128MB @526MHz (overdrive).

Når jeg prøvde 1280x1024 ble grafikken litt grumsete, muligens fordi dette er ment for LCD modus.

Så den funker helt greit på relativt low/mid-end system. Tror jeg holder meg til det første alternativet. :roll:

PS: Eln: du får aldri 300fps uansett om motoren, gud og mora di støtter det. Maksimum du kan få i fps er alltid lik maks Hz skjermen din støtter.

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
hvordan får jeg det til å virke (cs:s)

Du bør formulere problemet, kan være så mye.

Har du CZ integrert i Steam skal du få muligheten til å laste spillet ned. Merk deg deretter at du må klikke på CS: Source (Under "Play Games"), deretter velge "properties", eller "egenskaper" på norsk. Der skal det stå i antall prosent om din CS:S er 100 % ferdig nedlastet eller ikke.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
hvordan får jeg det til å virke (cs:s)

Du bør formulere problemet, kan være så mye.

Har du CZ integrert i Steam skal du få muligheten til å laste spillet ned. Merk deg deretter at du må klikke på CS: Source (Under "Play Games"), deretter velge "properties", eller "egenskaper" på norsk. Der skal det stå i antall prosent om din CS:S er 100 % ferdig nedlastet eller ikke.

er ferdig med alt. ja jeg har cz kommer opp skjermen til cs:S men så blir jeg send t til skrivebordet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...