Gå til innhold

legge om tidene?


.tomf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
jeg er også 13 og jeg slår deg _lett_... me jeg skryter ikke akkurat da...som visse andre gjør :nei:

...

aha -- ahaa... aHAAhaHAAHAaHAHAHA

 

Megalol - om jeg får si det slik.

 

:!:

Lenke til kommentar

det å legge seg sent er en kjip vane (som jeg også lider av).

 

mit døgn består i å stå opp 20 min før skolen, gå ut døra 5 min senere, komme på skolen 2 min forsent, være så trøtt at jeg ikke får med meg noe serlig, gå hjem og sløve i en sakkosekk foran TVen et par timer til jeg spiser middag, spise middag rundt 5-6 tiden, gå ned på rommet mit for å slå på PCen, prøve å få gjort fornuftige ting som lekser og andre prosjekter, gji opp å begynne å spille forde jeg ikke orker noe annet, begynne på lekser og andre ting rundt midnatt, ikke legge meg før 2 tiden forde jeg ikke føler at jeg har fått noe ut av dagen og sitter oppe å prøver å gjøre noe fornuftig.

 

det er utrolig slitsomt og blir betydlig verre når jeg har inleveringer på skolen.

Lenke til kommentar
hei..

 

begynner snart i 8.klasse

legger meg mellom kl.03.00 og kl.05.00..

står opp mellom kl.15.00 og kl.17.00..

må legge meg 23.00 og stå opp 07.15 snart.. :ermm:

 

tror dere jeg må legge om tidene jeg legger meg og står opp?

tror jeg skal klare meg jeg.

klarte det i fjor :whistle:

 

edit:nå er klokka 03.15.. tror jeg må legge meg om 1 og halv time :p

You've got som serious issues.

 

Vil du ødelegge deg selv eller? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fatter ikke hva som er kult med å være oppe til langt på natt. Selv om det finnes grenser på hvor tidlig... Om du legger deg tidligere kan du heller stå opp tidligere og få noe gjort i stedet for å bare sløve vekk hele dagen...

 

Edit:

cyberPanda

 

Høres fælt ut... Tror ikke jeg hadde greid det der :no:

Endret av Icluz
Lenke til kommentar
mit døgn består i å stå opp 20 min før skolen, gå ut døra 5 min senere, komme på skolen 2 min forsent, være så trøtt at jeg ikke får med meg noe serlig, gå hjem og sløve i en sakkosekk foran TVen et par timer til jeg spiser middag, spise middag rundt 5-6 tiden, gå ned på rommet mit for å slå på PCen.

slår du på PC'en SÅ sent :ohmy:

 

er litt enig,det å legge seg sent er en lei vane

 

GI meg tips..

 

prøvde det med at jeg skulle være opp og lese,men det endte med at jeg sovna rundt 7 tiden på morgenen.

 

jeg tror jeg bare får ta det som det kommer.

GLEEDER meg til skolen,endelig!...NOT..

Lenke til kommentar
jeg er også 13 og jeg slår deg _lett_... me jeg skryter ikke akkurat da...som visse andre gjør :nei:

lol..

 

jeg kunne vært oppe mange dager hvis jeg ville :tease:

 

ville ikke at denne tråden skulle være en skrytetråd,

jeg _vil_ ha hjelp..som jeg sa i forrige post,så funket ikke den ene metoden.

(etter å lest alle donald bladene mine,og alle databladene mine,så gikk jeg over til alle juksekodene mine til spill,så hadde jeg ikke mer å lese,så jeg hørte på musikk og sovnet.)

Lenke til kommentar
jeg er også 13 og jeg slår deg _lett_... me jeg skryter ikke akkurat da...som visse andre gjør :nei:

lol..

 

jeg kunne vært oppe mange dager hvis jeg ville :tease:

 

ville ikke at denne tråden skulle være en skrytetråd,

jeg _vil_ ha hjelp..som jeg sa i forrige post,så funket ikke den ene metoden.

(etter å lest alle donald bladene mine,og alle databladene mine,så gikk jeg over til alle juksekodene mine til spill,så hadde jeg ikke mer å lese,så jeg hørte på musikk og sovnet.)

Det er så lett som vær oppe et døgn, legg deg til normal tid, vips så er det gjort. Hvis du ikke klarer det skaffer du deg valium eller ropoghyl, eller slutter å være idiot å være oppe om natta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...