Gå til innhold

legge om tidene?


.tomf

Anbefalte innlegg

hei..

 

begynner snart i 8.klasse

legger meg mellom kl.03.00 og kl.05.00..

står opp mellom kl.15.00 og kl.17.00..

må legge meg 23.00 og stå opp 07.15 snart.. :ermm:

 

tror dere jeg må legge om tidene jeg legger meg og står opp?

tror jeg skal klare meg jeg.

klarte det i fjor :whistle:

 

edit:nå er klokka 03.15.. tror jeg må legge meg om 1 og halv time :p

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber skiftarbeid, og veksler mellom morgenskift (06-14) og kveldsskift hver uke.

"Trikset" mitt for å greia å snu døgnet når jeg går over fra kveld (1330-2230)-morgenskift er å ikke sove natt til mandag, dra rett på jobb, ikke sove når jeg kommer hjem uansett hvor trøtt jeg er. Vente til i 6-7 tida på kvelden (eller tidligere), stupe i seng og sove til jeg skal på jobb igjen.

Evt. slappe av et par timer (ligge og lese elns.) før du drar på skolen hvis du ikke får sove. Kroppen får slappet mere av da enn om du sitter foran PC'n hele natta, trust me. Du kommer til å føle deg rimelig trøtt de første par tre dagene men så kommer du inn i rutinen og blir trøtt i 22-tida på kvelden uansett.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg jobber skiftarbeid, og veksler mellom morgenskift (06-14) og kveldsskift hver uke.

"Trikset" mitt for å greia å snu døgnet når jeg går over fra kveld (1330-2230)-morgenskift er å ikke sove natt til mandag, dra rett på jobb, ikke sove når jeg kommer hjem uansett hvor trøtt jeg er. Vente til i 6-7 tida på kvelden (eller tidligere), stupe i seng og sove til jeg skal på jobb igjen.

Evt. slappe av et par timer (ligge og lese elns.) før du drar på skolen hvis du ikke får sove. Kroppen får slappet mere av da enn om du sitter foran PC'n hele natta, trust me. Du kommer til å føle deg rimelig trøtt de første par tre dagene men så kommer du inn i rutinen og blir trøtt i 22-tida på kvelden uansett.

det må jeg prøve :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Døgn et døgn. Med andre ord, f.eks vær oppe hele natta i morgen, og legg deg kl. 23.00 kvelden etter.

Finnes ting (les: enzymer) i hjernen som ikke er ment å være i drift om natten.

Lenke til kommentar
Skulle detta være en "Se hvor rå jeg er, jeg har FUCKA DØGNRYTME" tråd ?  :hmm:

Ikke rette stedet å bragge tenker jeg, snittet er vel legge seg klokka 5 stå opp 3 ca på hw.no, men still om enten med vekkerklokke og selvdisiplin eller døgning for så å legge seg tidlig.

jeg eier ikke disiplin :D

Lenke til kommentar
Skulle detta være en "Se hvor rå jeg er, jeg har FUCKA DØGNRYTME" tråd ?  :hmm:

Ikke rette stedet å bragge tenker jeg, snittet er vel legge seg klokka 5 stå opp 3 ca på hw.no, men still om enten med vekkerklokke og selvdisiplin eller døgning for så å legge seg tidlig.

jeg eier ikke disiplin :D

Da er det nok best å spørre mamman din, hun veit sikkert hva du bør gjøre.

 

Godt over halvparten av hw.no eier deg på å legge seg seint, og alle klarte vel å stille om glatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...