.tomf Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) hei.. begynner snart i 8.klasse legger meg mellom kl.03.00 og kl.05.00.. står opp mellom kl.15.00 og kl.17.00.. må legge meg 23.00 og stå opp 07.15 snart.. tror dere jeg må legge om tidene jeg legger meg og står opp? tror jeg skal klare meg jeg. klarte det i fjor edit:nå er klokka 03.15.. tror jeg må legge meg om 1 og halv time Endret 18. august 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Du vet vel selv best hva som funker for deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Jeg jobber skiftarbeid, og veksler mellom morgenskift (06-14) og kveldsskift hver uke. "Trikset" mitt for å greia å snu døgnet når jeg går over fra kveld (1330-2230)-morgenskift er å ikke sove natt til mandag, dra rett på jobb, ikke sove når jeg kommer hjem uansett hvor trøtt jeg er. Vente til i 6-7 tida på kvelden (eller tidligere), stupe i seng og sove til jeg skal på jobb igjen. Evt. slappe av et par timer (ligge og lese elns.) før du drar på skolen hvis du ikke får sove. Kroppen får slappet mere av da enn om du sitter foran PC'n hele natta, trust me. Du kommer til å føle deg rimelig trøtt de første par tre dagene men så kommer du inn i rutinen og blir trøtt i 22-tida på kvelden uansett. Endret 18. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Jeg jobber skiftarbeid, og veksler mellom morgenskift (06-14) og kveldsskift hver uke."Trikset" mitt for å greia å snu døgnet når jeg går over fra kveld (1330-2230)-morgenskift er å ikke sove natt til mandag, dra rett på jobb, ikke sove når jeg kommer hjem uansett hvor trøtt jeg er. Vente til i 6-7 tida på kvelden (eller tidligere), stupe i seng og sove til jeg skal på jobb igjen. Evt. slappe av et par timer (ligge og lese elns.) før du drar på skolen hvis du ikke får sove. Kroppen får slappet mere av da enn om du sitter foran PC'n hele natta, trust me. Du kommer til å føle deg rimelig trøtt de første par tre dagene men så kommer du inn i rutinen og blir trøtt i 22-tida på kvelden uansett. det må jeg prøve Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Skulle detta være en "Se hvor rå jeg er, jeg har FUCKA DØGNRYTME" tråd ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Døgn et døgn. Med andre ord, f.eks vær oppe hele natta i morgen, og legg deg kl. 23.00 kvelden etter. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Skulle detta være en "Se hvor rå jeg er, jeg har FUCKA DØGNRYTME" tråd ? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Døgn et døgn. Med andre ord, f.eks vær oppe hele natta i morgen, og legg deg kl. 23.00 kvelden etter. Gjorde det før jeg skulle begynne nå, ble til at jeg døgna et døgn til. :| Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Skulle detta være en "Se hvor rå jeg er, jeg har FUCKA DØGNRYTME" tråd ? ja.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 "se hvor tøff jeg er! går i åttendeklasse og er 13 år og legger meg så sent på kvelden!" gg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 GG LOL NOOB OWNED! LYL! du burde prøve det med døgning. når begynner du på skolen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Døgn et døgn. Med andre ord, f.eks vær oppe hele natta i morgen, og legg deg kl. 23.00 kvelden etter. Finnes ting (les: enzymer) i hjernen som ikke er ment å være i drift om natten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Døgn et døgn. Med andre ord, f.eks vær oppe hele natta i morgen, og legg deg kl. 23.00 kvelden etter. Finnes ting (les: enzymer) i hjernen som ikke er ment å være i drift om natten. Etter talløse LAN eier jeg ikke sånne mere. I så fall er er de vant til det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Finnes ting (les: enzymer) i hjernen som ikke er ment å være i drift om natten. Ja...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Finnes ting (les: enzymer) i hjernen som ikke er ment å være i drift om natten. Ja...? Leste bare første halvdel av posten din... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Skulle detta være en "Se hvor rå jeg er, jeg har FUCKA DØGNRYTME" tråd ? Ikke rette stedet å bragge tenker jeg, snittet er vel legge seg klokka 5 stå opp 3 ca på hw.no, men still om enten med vekkerklokke og selvdisiplin eller døgning for så å legge seg tidlig. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Skulle detta være en "Se hvor rå jeg er, jeg har FUCKA DØGNRYTME" tråd ? Ikke rette stedet å bragge tenker jeg, snittet er vel legge seg klokka 5 stå opp 3 ca på hw.no, men still om enten med vekkerklokke og selvdisiplin eller døgning for så å legge seg tidlig. jeg eier ikke disiplin Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Skulle detta være en "Se hvor rå jeg er, jeg har FUCKA DØGNRYTME" tråd ? Ikke rette stedet å bragge tenker jeg, snittet er vel legge seg klokka 5 stå opp 3 ca på hw.no, men still om enten med vekkerklokke og selvdisiplin eller døgning for så å legge seg tidlig. jeg eier ikke disiplin Da er det nok best å spørre mamman din, hun veit sikkert hva du bør gjøre. Godt over halvparten av hw.no eier deg på å legge seg seint, og alle klarte vel å stille om glatt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Godt over halvparten av hw.no eier deg på å legge seg seint, og alle klarte vel å stille om glatt... Jupp, som du sa tidligere i dag, dette er som å skryte av at du sniffer formfett til junkiene på plata. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) jeg er også 14 og jeg slår deg _lett_... me jeg skryter ikke akkurat da...som visse andre gjør Edit: håper denne blir stengt EDIT2: Hmm, morsomt, skrivefeil Endret 13. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå