Zhor Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Har et problem. Jeg har et Hercules 9800SE AIW og en Hansol 950 19" LCD skjerm, og jeg får ingen bilde i dos og under oppstarten av xp. Det skjer uansett om jeg bruker dvi eller vga gjennom dvi->vga adapteret. Har prøvd ganske mange ting nå, men ingenting fungerer. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Intet bilde under oppstart, men du får bilde i selve windows? Hørtes snodig ut, det samme skjer på tv skjermen hvis jeg bruker tv utgangen, men jeg har aldri opplevd det med vanlig DVI og D-SUB utgang Lenke til kommentar
Zhor Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Får faktisk bilde før på tv-utgangen (under disksjekingen) enn jeg får det på lcd skjermen. Lenke til kommentar
mholen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hei. Har samme problem med en 19" Hansol 950 og et Radeon 9800 Pro kort. Virker som om denne kombinasjonen ikke er så glad i lave oppløsninger. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 En skjerm skal vitterlig vise POST-bildet uten problemer, uansett hvor lite begeistret den er for lave oppløsninger. Har R9800 Pro og H950 selv, og har ikke hatt noe problem med verken POST eller Windows-oppstarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå