BzzArt Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei! Noen som har erfaringer med trådløst internettdeling av både pc og Mac. Lurer på å gå tilbake til Mac for billedbehandling, men kommer til å beholde pc for spill og slikt. Men vet ikke om jeg orker hvis det skal gi meg et "organisatorisk" problem i huset. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kjører Linksys trådløsrouter mot min PowerBook, en IBm X40 og to stasjonære her. Funker som f det. -KJ Lenke til kommentar
martbo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Idag har jeg prøvd AirportExpress for første gang. Fungerer helt ypperlig mot Mac, og skal fungere like godt mot PC, noe jeg ikke har fått testet enda. Mac og PC bruker de samme standarene så det skal ikke være noe problem å få det til... Lenke til kommentar
BzzArt Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Høres jo helt strålende ut - Takk Takk Da er det altså håp for et lykkelig blandingsmiljø i heimen. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Vi i aMac har en AirportExpress inne til testing nå. Hvis alt går som det skal burde testen kunne være klar til neste uke. Skal da passe på at vi får med hvordan det er å koble opp maskiner som ikke kjører OS X. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Mac OS X og Windows fungere sømløst i nettverk... Det er vanlige nettverks standarder som følges. Et AirposrtExpress/extreme er et vanlig trådløst kort med nytt navn, egentlig bare fordi det er Apple. Du vil nok oppleve at mac'en er mye enklere sette inn i nettverk enn windows-maskinene. Dette mye pga geniale Rendevouz som er i OS X, denne ser uten noe men alle enheter i nettverket. Lenke til kommentar
kixnare Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har en Belkin fra Lefdal (900 kr) som fungerer helt topp med Powerbooker, Powermacer og to PCer, både trådløst og med nettverkskabel. Den var også en drøm å sette opp (satte den opp via HTML på en Powerbook) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå