Gå til innhold

Pokemon verdensmesterskap (3 ord i topic)

diversity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var morsomt å spille MTG også helt til alle drittungene begynte å spille det :p

Men pokker så dyre boosterpakker da. Ser på de som sitter utenfor Outland og har MTG-turneringer, ikke mange over 15 år der nei.

Jeg spilte mens Ice Age og sånt var nye kortsett. Nå har vel knapt ungene hørt om den serien.

Spilte en del type1 turneringer nå i vinter/våres på outland før jeg fikk meg dame. Der er snittalderen på 28-30år tipper jeg. Ikke mange kids som har full power9 osv som trengs for å hevde seg i de turneringene :)

Ellers, spells of the anicent har jeg spilt MYE :) Nå kan du jo spille MTGOnline med alle nyere kort, det er jo også ett alternativ. Kjipt å bruke penger på virutuelle boosterpacks men!

Til dere som sier at rollespill er lamt, værre en cs osv: prøv selv så ser man at det faktisk er ganske morsomt!

Lenke til kommentar
Like tåpelig som at det meste av Beckhams liv dreier seg om fotball.

Beckham: er mye aktiv, tjener masse penger, medieomtale

CS 1337 m4st0r: sitter inne hele dagen, tjener ingenting, med mindre han er den beste i verden, liten avisartikkel i BT hvis de vinner VM i CS.

:roll:

Stor forskjell her, gutten min.

Lenke til kommentar

Alle dere som snakker dritt om Pokémon: Har dere konsoll-spill/PC-spill selv?

Ja, hele Pokémon-hypen er tragisk, men det orginale spillet er ikke noe annet enn et spill... Selvfølgelig er tegneserier og -filmer, kort og shampoo tragisk, men det orginale spillet var faktisk tøft, og konseptet var genialt. (Det første spillet som utnyttet link-konseptet hos GB ordentlig.)

(Let the flaming begin)

Lenke til kommentar
Alle dere som snakker dritt om Pokémon: Har dere konsoll-spill/PC-spill selv?

Ja, hele Pokémon-hypen er tragisk, men det orginale spillet er ikke noe annet enn et spill... Selvfølgelig er tegneserier og -filmer, kort og shampoo tragisk, men det orginale spillet var faktisk tøft, og konseptet var genialt. (Det første spillet som utnyttet link-konseptet hos GB ordentlig.)

(Let the flaming begin)

Det orginale Pokemon spillet var egentlig bra det ;)

Men tv serie, kort og alskens kopper, fat og jeg vet ikke hva, er litt vel drøyt.

Det verste er at folket er med på det:

Evens Cheung reiser i morgen til USA for å representere Norges ære i verdensmesterskapet i Pokémon.

Norges ære sier de, ære! :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...