Gå til innhold

Pokemon verdensmesterskap (3 ord i topic)

diversity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det på grunn av de søte små kose dyra at han er for gammel til dette?

pokemon konseptet i seg selv er helt tragisk... :dontgetit:

Ikke for dem. Jeg kan jo ikke nevne noe om PC til visse på skolen min uten å bli kalt nerd. Det er tragisk! Tro det eller ei

Edit:

Endret av Pakkis
Lenke til kommentar

Det var morsomt å spille MTG også helt til alle drittungene begynte å spille det :p

Men pokker så dyre boosterpakker da. Ser på de som sitter utenfor Outland og har MTG-turneringer, ikke mange over 15 år der nei.

Jeg spilte mens Ice Age og sånt var nye kortsett. Nå har vel knapt ungene hørt om den serien.

Nå har jeg den perfekte erstatningen i PC-spillet Etherlords II. (link) Det bruker nesten nøyaktig samme regelsettet som MTG, og spilles på samme måte bare at man slipper å ha "land", får ett ekstra manapoeng hver ny runde. Og de forskjellige monstrene koster forskjellige manapoeng, så man får ikke ut 6/6 trample/first strike monsteret før senere i matchen, eller hvis man har manaboost-kort på hånda. Det er et slags rollespill som bytter om til MTG-type fighting når man treffer andre monstre. Du bygger opp en kortstokk med monstre,artifacts og enchantments på akkurat samme måte som MTG, og de forskjellige typene (hvit, rød, blå osv, som Magic) har forskjellige type spells. Rød er aggressive lyn og firespells osv osv. Og en veldig flott 3d-motor.

Fantes også en direkte PC-port av hele magic-spillet (med 80% av alle kortene som var ute i den tida) utgitt av Microprose. MTG: Spells of the Ancients tror jeg den het. Det var akkurat som å spille Magic, bare mot PC'n. 100000 ganger bedre tidsfordriv enn kabal :) Det hadde en diger deckbuilder også. Hundrevis av kort å plukke av.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Noen som vil bytte en Psyduck mot en level 14 Charizard?

my pokemon bring all those nerds to the yard and they're like, do you wanna trade cards, damn right, lets trade some cards, ill trade you, but not my charizard.

Lillebror har vel de første 150, og noen av de andre. Har aldri vært så veldig interessert i akkurat Pokemon, selv om Pokemon Snap var moro.

Lenke til kommentar
sånn går det med folk som ikke har noen venner.

undskyld språket, men fy faen å fritids problemer er det mulig å ha

er jo bare å le av di folka der  :)

Jeg syns å være kjempeüberflink i CS er like tragisk, men det er jo status blant fjortisser...

syntes NESTEN dette er verre enn cs.

Lenke til kommentar

Jeg syns å være kjempeüberflink i CS er like tragisk, men det er jo status blant fjortisser...

At hele livet skal revolvere rundt et spill (data eller kort) syns jeg er tåpelig.

Men hvis du liker det, for all del, kos deg.

Lenke til kommentar

At hele livet skal revolvere rundt et spill (data eller kort) syns jeg er tåpelig.

det er godt vi alle er forskjellige!!!

Lenke til kommentar

Like tåpelig som at det meste av Beckhams liv dreier seg om fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...