ostov Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hei! Jeg skal trene spensten (spiller basket) jeg fant dette treningsprogrammet Jeg skjønner ikke helt øvelser sånn som 3. Lunges/Jumps - 3 x 10, 10 one leg jumps after each set. Hva vil det si? Hva er Lunges? Jeg er veldig forvirra... Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Et lite google-søk... Lunges Lunges are an excellent exercise to stretch and develop the Quadriceps, the Hamstrings and the Glutes as well as the muscles of the hips. How to do: 1. Stand upright with your feet shoulder width apart. 2. Take a 2-3 foot step forward. Once the stepping foot is planted, the upper body and the front knee should not move forward during the lowering and raising of the body. 3. Keeping the upper body vertical, dip your lower body straight down until back knee comes close to the ground. 4. Hold the tension in the front of your leg, then raise your body straight up and return to starting position. 5. You may do repeated repetitions on a single leg before switching or alternate legs. Endret 18. august 2004 av bollafeita Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Lunges heter på norsk utfall og brukes til å trene quadriceps, eller benstrekkerne. Bildet og forklaringen over var forsåvidt svært bra. Noe mer du lurer på angående dette? Besøk www.exrx.net, et svært godt nettsted. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Det er forøvrig en kongeøvelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå