Gå til innhold

En bra CD-ripper?

Co0O

Anbefalte innlegg

Fins det et bra og gratis nedlastbart program for å rippe cd'er til mp3 som noen kan anbefale? Har brukt Musicmatch tidligere, men v9 har blitt et stort irritasjonsmoment. Har prøvd Audiograbber nå, den er altfor treg. Ønsker noe med bra hastighet + kvalitet, som er ren freeware, uten krøll (hvis det fins); noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt råd er EAC med Lame 3.90.3

Exact Audio Copy er det beste valget for lesing av CD dersom du er opptatt av kvalitet. Den leser litt langsommere enn andre, men til gjengjeld kan du vere mye tryggere på resultatet. Sett den opp i secure mode. Følg Chris Myden sine anvisninger på http://cd-rw.org/articles/archive/mydeneaclame.cfm eller søk hjelp på Hydrogen Audio

Lame 3.90.3 er den beste versjonen av den beste mp3 enkoderen. Lame 3.90.3 finner du på RareWares, det er lettere å finne linken her ...Pek Exact Audio Copy til denne enkoderen i innstillingene, og bruk kommando linjen --alt-preset standard

Dette vil gi deg mer eller mindre det beste tenkelige resultatet med mp3 formatet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

et lite spørsmål.

når jeg skal rippe en cd så kommer alle filene ut med bare album titelen, så jeg får ikke tatt ut mer en en av gangen for ellers så bare overskriver den den andre filen.

hva skal jeg gjøre for og bli kvitt det problemet?

fikk fiksa det jeg :whistle: hehe

Endret av goooser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...