Magnusha Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei! lurte på om det kostet noe å registrere meg som MPEG1 og MPEG2 med vegas? Når jeg skal lage videoen enten som MPEG1 eller MPEG2 så må jeg registrere meg.... lurer litt på dette.... Takker for alle svar Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Hadde også det problemet en gang, løsningen ble å reinstallere. Hvilken versjon av Vegas har du? Endret 18. august 2004 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Hadde også det problemet en gang, løsningen ble å reinstallere. Hvilken versjon av Vegas har du? har vegas 5 Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ja man må registere seg, det er fordi Sony må betale lisens til MainConcept for hver Vegas bruker som registerer seg/bruker MPEG2. lqpl Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Problemet forsvinner hvis du har DVD architect som ofte selges med Vegas. I DVD architect så er lisensen for MPEG allerede betalt og problemet i Vegas vil da forsvinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå