parachrome Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) jeg har tiscali adsl, og telenor isdn fasttelefon. jeg ønsker å si opp telenor isdn fasttelefon og beholde tiscali adsl. hva må jeg betale ekstra, og må jeg bytte noe utstyr? Endret 17. august 2004 av more10s Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er det bindingstid på noe av dette? Lenke til kommentar
parachrome Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 nei, ingen bindingstid Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 en av konsekvense blir jo naturlig nok at du ikke kan ringe lengre.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ta en kjapp tlf til Tiscali og finn ut av det. Jeg hadde Kvalito ADSL uten noe linje abonemang, men det er ikke alle som tilbyr det. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) 75,- kr mer i måneden.. Les mer her: http://www.tiscali.no/consumer/adsl/pricelist.php Ang utstyr måtte ikke jeg bytte noe, ISDN boksen henger fremdeles på veggen her. Har Telenor Adsl jeg da. Endret 17. august 2004 av sony123 Lenke til kommentar
espenf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er Catch den eneste leverandøren som ikke tar denne avgiften om man ikke har fasttelefon? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hvis han skifter ISP må han sikkert betale ny oppkoblings avgift, koster endel med mindre det er gratis kampanje... Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er Catch den eneste leverandøren som ikke tar denne avgiften om man ikke har fasttelefon? Kan se sånn ut ja.. Har sjekket alle utenom dem da ser det ut til;-) Men de er til gjengjeld litt dyrere da... Så jeg beholdt Telenor ADSL.... Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hvis han skifter ISP må han sikkert betale ny oppkoblings avgift, koster endel med mindre det er gratis kampanje... Å hvis han skal bytte leverandør, må han for all del ikke si opp telefonabo, før bytte.. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er Catch den eneste leverandøren som ikke tar denne avgiften om man ikke har fasttelefon? Kan se sånn ut ja.. Har sjekket alle utenom dem da ser det ut til;-) Men de er til gjengjeld litt dyrere da... Så jeg beholdt Telenor ADSL.... Men de er også de beste. Pinger gjevnt VG på 4-6, pinger spillservere i utlandet veldig bra. Aldri mer enn noen få ring på kundeservice, går modem dunken får du nytt i posten. Uten portokrav til og med. Sjelden å høre også om store flauser hos dem, lik tele2, telenor, nextgentel.. Skal ikke starte noen flame her men man får hva man betaler for. Bare min mening uansett. -SD- Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Men de er også de beste. Pinger gjevnt VG på 4-6, pinger spillservere i utlandet veldig bra. Aldri mer enn noen få ring på kundeservice, går modem dunken får du nytt i posten. Uten portokrav til og med. Sjelden å høre også om store flauser hos dem, lik tele2, telenor, nextgentel.. Skal ikke starte noen flame her men man får hva man betaler for. Bare min mening uansett. -SD- Ja, kan virke sånn... Ble faktisk veldig fristet til å bytte til Catch,-) Men hvordan kan de tilby så høy upload?? Har de eget utstyr i sentralene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) EG vurderer sjølv Catch, men korleis kan du bestille utan å skrive inn telefonnummer? Eg har leita litt på sida deira (ikkje så masse ), men fant ikkje noko informasjon om dette. Blir vel behov for montør til 1000-2000 kroner også da, eller? Samme gjelder vel BlueCom, som har ei 1,5 linje til 399. Må eg ryngje dei osv? Endret 18. august 2004 av zeph Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 zeph- Catch leverer noen ADSL pakker gratis, da snakker jeg full pakke med alt og uten tlf linje hvis du vil slippe det. Du bør sjekke LITT bedre på egen hånd hehe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Blås... Endret 18. august 2004 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå