keithho Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Helt ærlig så annnnnnnerr jeg ikke hva raid er for noe.... HJELP?!?! (der som står under er det jeg har fått igår...) Setter sammen maskinen idag.. men får ikke "RAID" til å virke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei.. hehe.. har du to hardisker? i tilfelle ikke, glem raid delen.. Lenke til kommentar
keithho Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 ja... to harddisk.. Look at my signature Lenke til kommentar
oceana Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Raid står for reduant array of independent (eller inexpensive) disks... For å lage et såkalt raid array så må du starte oppsett av dette på boot --- på mitt kg7 raid gjør jeg det vel å presse ctrl+h under boot, det skal sannsynligvis vises når du booter, ellers så står det sikkert hvordan du stiller det i håndboka til hk'et ditt...:smile: Tro meg, det var første gang jeg gjore det på min, det har funka fett i over et halvt år så langt, ingen problemer :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå