snorreh Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Skal snart gå til innkjøp av en bærbar pc, og har nå plukket ut to alternativer jeg mener passer meg bra. Hvis noen har noean andre alternativer, så vær snill å kom med de. Jeg anbefaler at du også vurderer Acer Ferrari 3200, for får ikke tak i en bedre tynn og lett bærbar til spill akkurat nå Endret 18. august 2004 av snorreh Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Skal snart gå til innkjøp av en bærbar pc, og har nå plukket ut to alternativer jeg mener passer meg bra. Hvis noen har noean andre alternativer, så vær snill å kom med de. Jeg anbefaler at du også vurderer Acer Ferrari 3200, for får ikke tak i en bedre tynn og lett bærbar til spill akkurat nå dellen er vel bare ca dobbelt så bra ettersom grafikkbrikken er 85% raskere? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 og ca 85% tyngre og mer bråkete og har 85% mindre batteri kappasitet? det eneste som trekker opp på Dell maskiner er de utrolige UXGA/WUXGA skjermene de leverer...disse er helt utrolig forbanna genialt deilige å jobbe med... utrolige.. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 og dobbelt så raskt skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå