Palpantine Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Hvordan kan jeg slette sanger fra ipoden min (4g) uten å slette de helt fra iTunes? Har prøvd å gjøre det manuelt i iTunes, men når jeg er ferdig å ejecter ipoden går bare aldri "wait to disconnect" bort, som om den henger seg.. Trekker jeg ut kontakten er sangene der fortsatt... Endret 17. august 2004 av Palpantine Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Høyreklikk på iPoden din i iTunes og velg instillinger. Huk av for Automtisk oppdater sanger og spillelister fra iTunes biblioteket (Eller noe sånn. Den øverste i hvertfall...). Deretter slett de i iTunes, uten å velge å slette dem fra hd'n. Eller vil du at sangene fortsatt skal ligge i iTunes? Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvis du fremdeles vil at sangene skal ligge i iTunes, må du først skru av automatisk synkronisering mot iPoden din. Dette gjør du ved å gå inn på iPod options, og velge "Manually manage songs and playlists". Etter dette kan du slette sangene uten at de slettes i iTunes, men du må trykke på eject knappen når du er ferdig, for å koble fra. Lenke til kommentar
Palpantine Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Hadde problemer med overnevnte helt til jeg byttet fra usb2-ledningen og til firewirenledningen i stedet.. Da gikk alt som smurt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå