elvis! Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skal ikke hefte noen av dere med mine mobil-problemer altfor mye, men har allikevel et spørsmål. Jeg tenker på å bytte ut min nåværende nokia 7210. Krav til framtidig telefon er megapixl -kamera og mp3-spiller (og minnekort eller stort minne..). Er den kommende SonyE s700 eneste mulighet? Den er jo så forferdelig tung, ellers virker den perfekt for meg... Vet noen om noen andre go'biter som passer for meg som enten eksisterer nå eller senere på markedet? Synes å virke som et godt kamera og mp3-spiller er en sjelden kombinasjon... Noen tanker/ideer, konkrete forslag!? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det blir vel den da. Den kan jeg nok anbefale, men du kan også kikke litt på 7610.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skal ikke se bort i fra at det kommer en hel del lanseringer fremover. Dessuten kan Nokias nye 3G-telefon, 6630, være verdt en kikk. Den bygger jo på Symbian og skulle dermed fint takle MP3.... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skal ikke se bort i fra at det kommer en hel del lanseringer fremover. Dessuten kan Nokias nye 3G-telefon, 6630, være verdt en kikk. Den bygger jo på Symbian og skulle dermed fint takle MP3.... Ja den ser syk ut.. Den tror jeg at jeg vil anskaffe meg..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå