Gå til innhold

Selger en pc, men hvor mye?


Anbefalte innlegg

Skal selge en pc jeg har stående.. Den inneholder følgende:

 

Et ganske så gammelt HK med 400mb sdram, MSI ti4200-8X, 60gb harddisk, ny SONY 52X cd-brenner, fint kabinett fra raidmax med vindu, vifter og et blått neonlys og en XP2400+ prosessor.

 

Hva skal jeg selge denne for. Den er bortimot allerede solgt, så dette er ingen snikreklame :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, selger den for 3500 :D

 

1500 blir for lite.. er innad familien uansett så..

:ohmy:

 

1: Man kan bygge en nesten ny pc som er dobbelt så bra for 3500,-.

 

2: Hvis den skal beholdes i familien gir man den bort! Man selger ikke ting til familie medlemer. Gi den bort eller lån den bort for livstid.

Lenke til kommentar
1: Man kan bygge en nesten ny pc som er dobbelt så bra for 3500,-.

Kan du gje eit eksempel?

 

Her er billigste PC jeg greide å sette sammen sånn i farta, som er bedre enn den du selger. Liker ikke at jeg måtte gå Q-Tec-veien, men her var poenget å holde prisen nede. man kan alltids gamble på at PSUen holder tre måneder til man får fingrene i en annen PSU.

 

Hovedkort: Abit NF7-S Hovedkort Socket A, S-ATA nForce2-SPP/MCP-T,ATX,1394,SATA -Demo1 kr 501,-

 

CPU: AMD Athlon XP2600+ 1.917 GHz Socket A 333MHz, 512KB Barton, BOXED kr 870,-

 

Minne: DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC400MHz) kr 329,-

 

Grafikkort: PowerColor Radeon 9550 128MB DDR, 64bit AGP, ATI 9550, DVI-I, TV-Out, Retail kr 515,-

 

Harddisk: Samsung SpinPoint P80 80GB IDE ATA/133 2MB cache 7200RPM kr 570,-

 

CD-brenner: MSI CD-brenner IDE 48x/24x/48x CR48-A, Intern Bulk -Demo kr 250,-

 

Kabinett/PSU: Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Black L-Series, m/350W AMD/P4 kr 435,-

 

Tastatur: Keytronic Multimedia Tastatur sort/sølv (Norsk Versjon), PS2, Retail kr 109,-

 

Mus: Labtec Mus 3-Button Mouse PS/2 PS/2, Retail kr 49,-

 

Totalt: 3964,-

 

Greit, ikke dobbelt så bra, og ikke 3500,-, men bedre og til ikke mye penger. Hvis du selger PCen din med en noenlunde OK CRT-skjerm kan jeg tenke meg at bruktprisen på den er rundt 2500,- avhengig av kvaliteten på komponentene. Jeg ville gitt avslag pga familie - ikke pålegg.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Hvis du selger den pc'en for 3500,- så får karmaen din en alvorlig knekk. Ihvertfall når det gjelder familie. Se frem til et liv som barkebille i ditt neste liv ;)

Barkebille, barkebille, barkebilleboogie :whistle:

 

Får vel mer enn 300 for kabbiset? Ihvertfall hvis det er 350w eller mer?

 

Selger du 15" CRT, si 2000 17" CRT, si 2500, 19" CRT, si 3000, selger du LCD vil jeg vite hvilken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...