Gå til innhold

Mod av skjerm

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort dette/hvet hvordan det gjøres eller lignende? har en 15" skjerm som bare står der. skal bruke den når jeg kjøper ny data, altså 15" eren på denne og den skjrmen jeg har på denne på den nye. Er det ikke bvare å skru den opp, legge plexi og lys hva jeg vill? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje lurt med hull så lyset slipper ut. :hmm:

Men det blir sabla varmt i en skjerm...i min hvertfall. Kanskje noe å tenke på.

Også skal man passe seg for å drive med skrutrekker nedi en skjerm, i tilfelle de ikke er demagnetisert...eller hva det nå heter.

Men jeg bare tenker høyt. Har egentlig ikke erfaring. :no:

Men stå på.

Lenke til kommentar
Noen som har gjort dette/hvet hvordan det gjøres eller lignende? har en 15" skjerm som bare står der. skal bruke den når jeg kjøper ny data, altså 15" eren på denne og den skjrmen jeg har på denne på den nye. Er det ikke bvare å skru den opp, legge plexi og lys hva jeg vill? :D

Bare å sette igang. Er ikke noe farlig med å modde plastassa rundt billedrøret. Legg ut bilder/ lag en worklog. :thumbup:

XenZor

Lenke til kommentar

Hva enn du gjør...VÆR FORSIKTIG! En skjerm inneholder masse spenning selv en god stund ETTER at den er skrudd av og kontakten er plugget ut. Du kan lett grille deg selv hvis du ikke vet hva du gjør...

Leste enn guide for en stund siden...skal se om jeg finner den så du kan komme igang...og lag en worklog hvis du bestemmer deg for å igjennomføre det da..! :thumbup:

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar

jesss, nå har jeg opnet skjermen, har ett før bilde, så skal dere få se etter bilde. Syntes dte var litt knot og opne de jeg :S mye dil inni der. Fikk tatta v deksele bak og forran og skrudd ut en flokk med kruer, planen er så sette in plei i toppen, spraye den soert og rød, mulig en katode i den elns :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...