Phonix. Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Noen som har gjort dette/hvet hvordan det gjøres eller lignende? har en 15" skjerm som bare står der. skal bruke den når jeg kjøper ny data, altså 15" eren på denne og den skjrmen jeg har på denne på den nye. Er det ikke bvare å skru den opp, legge plexi og lys hva jeg vill? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kanskje lurt med hull så lyset slipper ut. Men det blir sabla varmt i en skjerm...i min hvertfall. Kanskje noe å tenke på. Også skal man passe seg for å drive med skrutrekker nedi en skjerm, i tilfelle de ikke er demagnetisert...eller hva det nå heter. Men jeg bare tenker høyt. Har egentlig ikke erfaring. Men stå på. Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Bare deilig det å ta på et eller annet så det smeller godt i fingeren. Spessielt den røde tjukke ledningen. Endret 17. august 2004 av Shiva Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ville brukt plexien til noe fornuftig isteden, tror det blir bare tull med den mod'en. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Noen som har gjort dette/hvet hvordan det gjøres eller lignende? har en 15" skjerm som bare står der. skal bruke den når jeg kjøper ny data, altså 15" eren på denne og den skjrmen jeg har på denne på den nye. Er det ikke bvare å skru den opp, legge plexi og lys hva jeg vill? Bare å sette igang. Er ikke noe farlig med å modde plastassa rundt billedrøret. Legg ut bilder/ lag en worklog. XenZor Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 får se på det da, trenger litt info, kanskje jeg skal skru den opp og se hva jeg finner. er jo en start Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Begynte på ein skjerm ein gang i vinter, men gjorde den aldri ferdig. Bilde her. Endret 18. august 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 wow.. den var jo stilig.. hvorfor gjorde du aldri den ferdig?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 den var fet.. hvorfor ikke ta modden opp igjen.. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Noen som har gjort dette/hvet hvordan det gjøres eller lignende? har en 15" skjerm som bare står der. skal bruke den når jeg kjøper ny data, altså 15" eren på denne og den skjrmen jeg har på denne på den nye. Er det ikke bvare å skru den opp, legge plexi og lys hva jeg vill? Hva enn du gjør...VÆR FORSIKTIG! En skjerm inneholder masse spenning selv en god stund ETTER at den er skrudd av og kontakten er plugget ut. Du kan lett grille deg selv hvis du ikke vet hva du gjør... Leste enn guide for en stund siden...skal se om jeg finner den så du kan komme igang...og lag en worklog hvis du bestemmer deg for å igjennomføre det da..! Endret 18. august 2004 av Prnkstr Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 ja det frister, skjermen har tått avslått i 2 år nå så tror ikke det e rnone fare for at den svir seg, billedrørene, tåler ikke de berøring? Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kondensatorer bør du passe på, særlig linjetrinnet hvor den rød ledningen med ca 28kV. Pass godt på strålehodet så det ikke knekker.. Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 kjønte jeg ikke en dritt av men, skal ike knekke eller være ner noe hardt i det hele tatta jeg, noen som vet om det er noen ledninger der jeg kan ta 12v fra? Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 jesss, nå har jeg opnet skjermen, har ett før bilde, så skal dere få se etter bilde. Syntes dte var litt knot og opne de jeg :S mye dil inni der. Fikk tatta v deksele bak og forran og skrudd ut en flokk med kruer, planen er så sette in plei i toppen, spraye den soert og rød, mulig en katode i den elns Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 er ikke vanskelig å modde en skjerm, bare helst ikke ta på noe inne i skjermen... og du bør sette på en vifte hvis du skal modde, så skjermen ikke blir så varm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå