propel Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Har 4-5 dvd filmer jeg vil lage backup av, å tenkte å lage divx av dem.Hvilket program/løsning gir besst biilde resultat? Skal bruke 1 P4 2,2Ghz med rd-ram. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 easy divx skal visst være veldig bra, det er lett og bruke men jeg har ikke klart og bruke det enda, mens jeg sikkerhetskopierer dvd'ene mine kommer det noe feilmeldinger sånn halvveis eller noe. si ifra om du får det til og virke. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Quote: propel skrev (2002-05-01 20:01):Har 4-5 dvd filmer jeg vil lage backup av, å tenkte å lage divx av dem.Hvilket program/løsning gir besst biilde resultat? Skal bruke 1 P4 2,2Ghz med rd-ram.Noen som har noen tips? Bruker selv gordian knot, og er velig fornøyd med det. Relativt enkelt program også. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei Jeg har også en p4 2.2ghz med rdram. Jeg encoder en film på 1 time og 40 minutter på 1 time og 30 minutter ved hjelp av easydivx. Hvis du bruker xp, kan du kun se part 2 i windows media player. mens del 1 må se ved hjelp av the playa. Dette blir veldig bra kvalitet! Bruk 792, ikke den aller nyeste easydivx, siden den har en del problemer! Peace Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei! Noen som opplever usynkronisering av lyd ved bruk av easydivx for backup? (ikkje den nyaste versjonen....) Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei Del 1 er meget ustabil hvis du bruker the playa. men del 2 funker 100% perfekt. Meningen er ikke å spole en film når du ser. Så det gjør ikke meg en dritt! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Tråden passer best under cd,lagring og hd, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg