Myr Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei.. Bestilte meg et Hk (demovare) fra komplett og når eg fikk det så funket ikke usb,intrigerte lydkortet osv...sendte det i retur og i når du returnerer så må du gi grunnlag for kvifor du returnerer det osv..eg fikk i alle fall en mail der eg mådde det..men uansett så ga eg grunnlag for korfor eg returnerte det + at eg ikke vilde ha nytt hk i retur men pengene i staden for,fordi eg kom til å bestille et annet hk fra dei berre ikke det samme type hk. Men nå har eg fått et i retur og er ikke sikker på kva eg skal gjer.. Skal eg berre sende det til bake,og vil eg da få pengene til bake eller? noen som har et forslag eller to? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Del Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hvis du kjøper en vare over nett, så har du vel returrett innen 14 dager? Isåfall kan du (hvis du er innen fristen) sende tilbake det du nettopp fikk før du pakker det ut. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Da eg bestillte sist fra komplett, så fant eg ut at det var ein harddisk eg ikkje hadde behov for (WD 36.6 10.000 rpm).. Så eg sendte den aleina tilbake med ein lapp der det stod noko slikt "Hadde ikkje behov for denne harddisken.. Ønsker pengene tilbake... -mail adresse, -telefon nummer, -kontonummer" så tok det ei veka, så var pengene inn på min konto igjen.. Men om det er demo-vare så veit eg ikkje heilt... Aldri bestillt demovare.. Endret 17. august 2004 av Denethor Lenke til kommentar
Myr Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 yes..var nåkke slikt eg tenkte eg skulde gjer Denethor,men nå veit jo eg at det funker hehe Ja,har vel 14dagers retur rett.. Takker for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå