Torjus Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er denne bare søppel eller brukbar? Creative MP3-Spiller 128MB til 400,- kr Lenke til kommentar
Del Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har ikke hørt lydkvaliteten på den, men Creative har godt rykte, så den er sikkert verdt pengene i det minste. Jeg vil tro at den også er driver løs, slik at du kan bruke den som en USB penn (sjekk men Elkjøp), i såfall kan det vel neppe være et dårlig kjøp? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ahh, den ja.. Ikkje den verste mp3-spelaren i verda! (iallefall ikkje til den prisen) Ein kamerat av meg kjøpte seg den der for 990,- på elkjøp, for eit år siden elns.. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Den er VELDIG billig! Bare se i produktguiden - http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=687 244kr billigere enn billigste webshop! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Den koster såpass lite fordi den har et totalt fravær av funksjoner; den viser ikke sangtittel eller annen informasjon, man kan ikke ha mappesystem, man kan ikke endre noen innstillinger, etc. Alt hva en LCD-skjerm ville kunne muliggjort. Om du skal ha en mp3-spiller for å utelukkene spille musikk, og endre volum og spole (evt. bruke den som USB-stick, som den passer utmerket til), så er det en spiller å anbefale. Denne spilleren er egentlig laget for å være en USB lagringsenhet som kan spille musikkfiler i tillegg. De fleste er allikevel mest ute etter en musikkspiller, og derfor kan jeg heller anbefale Muvo NX eller TX, som er meget meget bra spillere. Endret 17. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Sikkert en helt grei basic MP3 spiller, skader jo ikke å kjøpe den til den prisen, Creative har jo noen bra produkter innen lyd. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Den spilleren er nok den beste av de uten skjerm. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 ...og absolutt verdt 400 raske. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Lydkvaliteten på den mp3 spilleren er helt grei, har prøvd den selv. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Creative lager kvalitetsprodukter. Det var faktisk derfor de sluttet å lage skjermkort, de kunne ikke konkurere på pris. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 får jo endel mp3'er inn på den også faktisk, noe særlig overdrevet høy kvalitet er det nok ikke noen vits å ha, kanskje 128-160 kbps i 44 khz. Går fort ca 30 låter inn i minnet da Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Har den selv, fin lyd og kan brukes som flashpen7stick uten drivere. Eneste tips er å bytte ut ørepluggene som følger med Lenke til kommentar
foxracing Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Dette kan ikke ver dårlig kjøp. Jeg kjøpte for en stund siden en iriver ifp390 til 1792.- det var utrolig dårlig lyd i denne så jeg retunerte den. iaudio cw 300 er den eneste mp3 spilleren jeg ahr hørt med bra lyd men de selger den ikke lengre i norge =( Mini ipod hadde også skuffende lav og dårlig lyd. Tror jeg går for denne creative muvoen har omtrent like bra lyd som en spiller til 2000 kr. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Stemmer, kan umulig ver eit dårlig kjøp.. Over ei uke kan det lett gå 400 kr i cola osv.. Denne mp3-spelaren trur eg er lika godt kjøp som cola Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Tilbudet er ferdig for lenge siden og jeg fikk ikke kjøpt den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 du har rett til å få den til 395 ettersom det står det på internett ennå! selv har jeg muvo nx, og hvis lydkvaliteten er som på den vil jeg virkelig anbefale at du kjøper den! selv om det er uten skjerm. har du penger, er vel kanskje denne spilleren et bedre valg... har radio, skjerm, 256 mb, og usb 2.0. personlige erfaringer med min egen nx (gjelder sikkert for de andre spillerne óg) er at det er god lyd, og veldig praktisk med ikke-oppladbart batteri! høres kanskje rart ut, men tross alt gir en pakke med 8 aaa batterier fra kiwi til 20 kr 80+- timers spilletid, og det uten å sitte og vente på at den skal lade! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har hatt den Mp3-spilleren i litt over ei uke nå (kjøpt på Elkjøp). Jeg er ikke den som er mest kresen på lyd, men den spilleren var god. Enkel i bruk er den og, bare stappe i USB-porten og vente litt på at windows finner den(windows xp) og slenge over sangene du vil ha. Vet ikke om den har USB 1 eller to, men det går fort nok å overføre sangene. (vanlig vis har vel folk 2-3min tilovers når dem holder på å overføre sanger, du bruker vel mer tid på å finne ut hva sanger du skal ha innpå) De øreproppene som følger med er greie nok. men det blir en del bedre lyd hvis du bruker et skikkelig headsett (med mitt Koss ur-18 ble det ganske så god lyd) Spør du meg så er det et godt kjøp, og hvis du angrer så er det ikke mer en 400kr du har brukt. Og du får jo en mp3-spiller av god kvalitet. (eller en 128mb ekstern "harddisk") Hilsen Lars Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Kjøpte denne da den nesten var kommet ut på markedet, lite funksjoner men ok lyd. Ellers hadde jeg masse problemer med at sangene ble ødelagte da jeg overførte dem til spilleren. Plutselig kuttet sangen. MEn hvis du oppdaterer med nyeste firmware er dette rettet på tror jeg. Ellers tåler den veldig mye. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Støtter den wma også slik at det blir plass til ca dobbelt så mange sanger som ved mp3? Det er jo haket av på WMA playback på elkjop.no ,men det står ikke noe om wma kompatibilitet i elkjøp avisen.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 disse er utrolig solide. En kompis av meg tok å kjørte over sin med gressklipper. og den virker fortsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå