sheherezade Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har en 7-8 år gammel tv hvor bildet har "forskjøvet" seg litt oppover på skjermen slik at det er en svart stripe nederst og toppen av bildene er kuttet bort. Noen som vet hva dette skyldes??(Er det samme om jeg ser på tv eller dvd, video osv) Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Har du prøvd å slått alt du kan på toppen av tv-en, skikkelig hardt ? Edit: HEILT SERIØST! Endret 17. august 2004 av Denethor Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det har skjedd med meg og. Dette er pga at jeg har en gigantisk magnet på subwooferen som står rett ved siden av og at jeg brukte en dårlig skjermet senterhøyttaler før i tiden. Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvis jeg ikke er helt på feil jorde har tvreparatører no verktøy for å oppheve dette .. Lenke til kommentar
pri Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Fort gjort å fikse med litt neglelakk. Problemet er bare å finne ut hvor du skal putte den.. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 4 svar og alle like totalt ubrukelige. Det høres ut som du har problemer med veritkal sentrering. Jeg ville sjekket service menyen å få justert bildet ned. Du kan eventuell sende den på service. Hvis du har widescreen tv så har en del apparater mulighet til å heve bildet slik. Du har ikke vært borti den kontrollen. Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Fort gjort å fikse med litt neglelakk.Problemet er bare å finne ut hvor du skal putte den.. Virker som du har vært med nesen nede i endel neglelakkflasker allerede..... Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Helt klart at dette har med innstilling av bilderøret å gjøre. Mest sannsynlig har noen kodensatorer tørket ut, og spenningsforandringene blitt så store at bildet har dratt seg litt. Hvilket merke er det? Endret 9. september 2004 av torkelma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå