Crossy Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Jepp, da har jeg begynnt med litt overklokking Snart får en kamerat av meg pcen sin i posten. Og da skal vi overklokke i lag hehe... Nå har eg overklokka litt (3000@3255), bruker boxed kjøleren. Men nå har jeg tenkt til å gå til innkjøp av en ny cpu-kjøler. Valget står mellom Thermalright Og Swiftech Det jeg lurer på er rett og slett om desse kjølerne passer i mitt hovedkort som er Abit IC7 Max3. Har hørt at det skal være litt trangt der:S Endret 17. august 2004 av Crossy Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Det gjør de. Å av de du har nevnt, ville jeg gått for den første. Men hvorfor gjøre et så ekstremt kjøp? Disse kjølerene du har valgt her er dyre. Så et annet fullverdigt valg er MIST Frostbite C EDIT: Desutten medfølger det ingen vifte på de to du har nevnt Endret 17. august 2004 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
Crossy Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Hehe:P Eg skal overklokke.. Og i tillegg så er det nå, på kvelden ca 33 grade på rommet eg sitter i Så eg trenger alt kjølinga eg kan få Men hvorfor den første? Kunne du ha vær så snill og begrunnet dette? Eg skal kjøpe meg ei 80mm Vantec viftetil kjøleren... den blåser:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå