anderfo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg prøvde å legge ut mine D70-bilder fra i sommer på internett med JAlbum, og ble forundret over at ingen av bildene fikk noen ISO-verdi i layouten. Så jeg hentet et tilfeldig bilde fra arkivet, sjekket EXIF via Windows og ACDSee, men ingen av stedene klarte jeg å finne noen ISO-verdi blant EXIF-dataene. Har noen peiling på hvorfor jeg ikke finner det? Kan det ha et "annet navn" i D70s EXIF? Har noen andre D70-eiere det samme problemet som meg? Et tilfeldig bilde (uredigert; rett fra kameraet) dere kan sjekke EXIF-infoen på: http://url.skummelt.no/?UkiLa Lenke til kommentar
dottnett Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Dette er en "kjent" sak Nikon "gjemmer" ISO informasjonen i MakerNotes-feltet. tråd om dette hos DPReview.com Denne tråden inneholder en del informasjon om dette og også et program som plukker ut ISO-infoen og putter den inn på rett sted. Jeg har ikke prøvd dette ennå, men ut fra responsen på tråden er dette bra saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå