Gå til innhold

CD-ROM`n fungerer ikke?:(


Anbefalte innlegg

En av mine gammleste maskiner, har begynt å fuske m CD-ROM`n?? Der er en Windows 98, dell maskin... Når jeg reinstalerte hele maskinen, var ikone der i første stund(CD-ROM ikonene på "Min Datamaskin") å fungerte som den skulle... mn nå er ikone borte å jeg finner ikke feilen::: :no: CD-ROM`n funger, den er tilkoblet støm iværtfall... Både Brenneren å CD-ROM`n er borte...

 

Håper noen kan hjelpe meg! Og jeg takker på fårhånd!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som om dere trenger nye CD-brennere. Hvis dere gidder kan dere jo sjekke alle kabler (fordrer at man har ekstra kabler liggende, evt. sjekk om de er ordentlig i). Hvis dere tror feilen ligger i windows installasjonen er det bare å sjekke med en knoppix CD.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

sjekke med en vafforno?

 

det er i win... noe i registeret... men det går ikke å avinstallere og installere på nytt... jeg skjønner ikke hvorfor det ikke fungerer det skal fungere.

Lenke til kommentar
sjekke med en vafforno?

 

det er i win... noe i registeret... men det går ikke å avinstallere og installere på nytt... jeg skjønner ikke hvorfor det ikke fungerer det skal fungere.

Sjekke med knoppix, en live linux CD, sjekk http://www.knoppix.net

 

Da vil du isåfall få svaret på om problemet ligger i windows, hvis det gjør det og avinstallering/installering av CD-rom ikke funker, ville jeg anbefalt en ny windows installering. Mulig det finnes andre måter, men en ny installering har en tendens til å fikse det meste hos Microsoft.

Endret av Del
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...