GiveMeYourAnsware Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 En av mine gammleste maskiner, har begynt å fuske m CD-ROM`n?? Der er en Windows 98, dell maskin... Når jeg reinstalerte hele maskinen, var ikone der i første stund(CD-ROM ikonene på "Min Datamaskin") å fungerte som den skulle... mn nå er ikone borte å jeg finner ikke feilen::: CD-ROM`n funger, den er tilkoblet støm iværtfall... Både Brenneren å CD-ROM`n er borte... Håper noen kan hjelpe meg! Og jeg takker på fårhånd!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei jeg kan desverre ikke hjelpe deg... men jeg har samme problem.. cd-romene fungere i noen få minutter så bra blir de borte, vill ikke fungere... Lenke til kommentar
Del Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Høres ut som om dere trenger nye CD-brennere. Hvis dere gidder kan dere jo sjekke alle kabler (fordrer at man har ekstra kabler liggende, evt. sjekk om de er ordentlig i). Hvis dere tror feilen ligger i windows installasjonen er det bare å sjekke med en knoppix CD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 sjekke med en vafforno? det er i win... noe i registeret... men det går ikke å avinstallere og installere på nytt... jeg skjønner ikke hvorfor det ikke fungerer det skal fungere. Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du kan prøve å ta bort idkabel starte pc'n til du er i windows og slå den av og sette i idekalbel og restarte på nytt kan hende windowsen finner cd-rom + brenner er ikke sikker det virker men du kan jo prøve Lenke til kommentar
Del Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) sjekke med en vafforno? det er i win... noe i registeret... men det går ikke å avinstallere og installere på nytt... jeg skjønner ikke hvorfor det ikke fungerer det skal fungere. Sjekke med knoppix, en live linux CD, sjekk http://www.knoppix.net Da vil du isåfall få svaret på om problemet ligger i windows, hvis det gjør det og avinstallering/installering av CD-rom ikke funker, ville jeg anbefalt en ny windows installering. Mulig det finnes andre måter, men en ny installering har en tendens til å fikse det meste hos Microsoft. Endret 18. august 2004 av Del Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Tråden er flyttet til "alt om hardware". Jeg tror jammen jeg må begynne å stenge feilpostene litt oftere heretter for det kommer folk poster jo i hytt og pine og lager bare kaos om de vet at posten likevel bare flyttes til riktig plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå