Pilot_ Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Hei! Jeg vil gjerne ha redigert denne logoen LOGO Jeg vil ha inn teksten "Lofnes", isteden for "your site" (fant bildet på en side) Det er også mulig og komme med helt nye forslag, men det må vær i samme stil. Grunnen til at jeg spør om hjelp er at jeg er en idiot innen redigering. Så jeg håper på deres hjelp. Mvh! Endret 17. august 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ser desverre ikke noe bilde jeg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Da må du nok skaffe psd filen(tviler så ekstemt på at noen gidder å sitte å redigere vekk teksten bokstav for bokstav) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Har psd filen til den som gidder Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Da kan jeg jo fint gjøre det, send meg en link til psd filen du så skal jeg gjøre det raskest mulig Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har fått til header'en, men jeg har en banner jeg skulle ha lagd til også.. Jeg har ikke psd fila. Har prøvd og lage, men den mangler visst et "lag". Har ett, skal ha to(håper du skjønte det). Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Håper du kan bruke den jeg lagte til deg da Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) *Slettet* Endret 20. august 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 av en bruker.. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå