SpinNdre Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Jeg har snakket med en som påstår at det kommer et nytt ASUS hovedkort etter jul som har støtte for 2 skjermkort slik at du kan få høyere ytelse. Dette hørest helt bort i veggene ut for meg. Kan noen bekrefte dette? Endret 17. august 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er det ikke det som liksom er pcie da? Hadde ena rtikkel her for ei stund siden der de hadde faktisk lart dette. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Er det ikke det som liksom er pcie da?Hadde ena rtikkel her for ei stund siden der de hadde faktisk lart dette. Jeg vet ikke jeg... Lurer også på om dette går ann! Lenke til kommentar
schwami Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det stemmer at enkelte hovedkort skal komme med to PCIe x16 slot'er. Man kan da kjøre to grafikkort i såkalt SLI-mode. Litt usikker på om det er bare nvidia som kommer til å la to kort kjøre i SLI-mode, eller om Ati også har slike planer Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Helt riktig dette ja to stk pci express "x8" som deler på en x16 bus der man kan bruke to stk pci express x16 kort som skal gi høyere ytelse for hardcore gamers Vet i allefall Nvidia planlegger muligens to 6800 kort som kan kjøres i dual eller noe sånt. Muligens at Ati vil også tenke på saken... Kun for pci express x16, AGP er jo snart på vei ut... Innen ett år er vel salget av agp skjermkort dramatisk redusert og bruktprisene derretter... Endret 17. august 2004 av tintin77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå