jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hallo! LEDen i min ipod sluttet å virke etter jeg mistet den i bakken.. lurte derfor på om det er noen som har åpnet ipoden sin og sett etter om det er mulig å bytte denne på ett eller annet vis og evt gi meg informasjon om hvilken type led som må brukes? Mvh Ruben Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) ekke sikkert det er led'n som har knust men en eller annen krets som har gått seg bort sitter vel noen små smd led'r inni der.. men vil tro det er enklere og sende den inn (koster sikkert litt men) edit: 400 innlegg Endret 17. august 2004 av kensyv Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hmm... vil ikke tro at det er noe galt med lysdiodene... disse tåler ganske masse.... Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Koster kanskje litt å sende inn.. Men så har du framleis garantien, og du slepp å gjer nokre "uheldige" feil.. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Det er en ganske gammel ipod så garantien er nok desverre utløpt Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hmm... garantien dekker vel uansett ikke at du slipper spilleren i bakken? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Nei det stemmer nok. selv om det skal sies at jeg ikke akkurat går rundt og slipper spilleren i bakken ved fri vilje da. men det er nok sant som du sier at den ikke dekker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå