Dumbo Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg er litt "n00b" nå det gjelder programmering. Har prøvd meg litt med visual basic, men jeg leter etter gode sider med tutorials for oss som ikke er så flinke med dette.. Så hvis noen har noen i "favorittene" deres, kan dere ikke bare slenge dem inn her? Jeg søker litt på Google i mens, men tenkte at det sikkert var noen her som hadde noen sider å anbefale.. På forhånd takk.. Dumbo aka sim _________________ sim[ @ EFnet *Kremt* *Host* Stolt: Har svidd en ThunderBird 1,4 GHz.. :wink: [ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2002-06-28 19:04 ] Lenke til kommentar
_Bear_ Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Ja, jeg var også n00b på programmering, så jeg lastet ned et kurs i VB =) det er tilregnet et kveldskurs på 10 uker, men det går greit å bare lese det som står i beskrivelsene. Det følger også med kode-eksempler og øvelser. Alt er på engelsk. Dette er H E L T på n00b stadiet, dvs helt grunnleggende. Send meg en mail så kan jeg maile kurset til deg =) Lenke til kommentar
_Bear_ Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 [email protected] Forresten =) Lenke til kommentar
Razul Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Spørs om du ikke burde satse på ei bok. Sjøl brukte jeg Visual Basic 5 Bible da jeg lærte VB for noen år sida, og den er bra og lett å forstå. Finnes kanskje noen bøker på biblioteket også, hvis du ikke vil kjøpe. Lenke til kommentar
_Bear_ Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Okei.. det er MANGE som sender meg mail om kurset, så nå har jeg lagt det ut på nett. Kurset ligger på Http://home.no/webcambear/vb.html Kurset er på 17.94 mb Så det er gjort Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Funker jo ikke det der... hmmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå