Gå til innhold

Retningslinje nummer 8

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte bare på en ting i retningslinje nr. 8. Først og fremst så skal jeg sitere retningslinjen:

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

For å komme rett på sak så lurer jeg på hvorfor det ikke er lov å informere folk om emulatorer?

Mvh

Rafael Moe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men så er det heller ikke ditt syn som bestemmer her på forumet..

Er bare rett at dem har forbud mott sånnt..

lager man først en tråd om en f.eks lovlig emulator.. så er det mye større sjanse for at den blir å skli ut til det mer ulovlige.. og da er det liksågreit at begge er ulovlig..

Husk.. det som er lovlig i henhold til norsk lov, trenger ikke å være lovlig her.

Lenke til kommentar

Grunnen til det påpekte i Retningslinjer; nr.8 eksisterer er nok mest for å holde forumet "unna trøbbel". Skulle forumet begynne å aktivt diskutere slik ville nok mange produsenter ol. blitt "sure" og prøve å stenge forumet; noe som vi nok ikke ønsker.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...